Någon från Sundsvall??

Sv: Någon från Sundsvall??

Mm, tänk att man kanske har starthäst i sommar! :eek: (Det var ett par år sedan...) Nu är det bara att hålla tummarna för att han håller sig fräsch! :banana:

*kl*
Bergsåker var den sista hemmebanan jag hade så jag räknar mig väl dit litegrann iaf.
Bor iof något närmare Östersund numer.

Välkommen att hänga här med oss! :D Jag är inte heller en "äkta" Bergsåkare, pålle är visserligen i träning där för tillfället men annars hör jag till Östersund (/Solvalla).

Jäklars också, måste ha gungat igång Jumbo Mumbo av misstag (han måste ha ätit racerhavre eller nåt) :eek:. Klappa Eject från mig och säg att han är jätteduktig och jättefin!

:love: från spanarn

Jäklars också, måste ha gungat igång Jumbo Mumbo av misstag (han måste ha ätit racerhavre eller nåt) :eek:. Klappa Eject från mig och säg att han är jätteduktig och jättefin!

:love: från spanarn

Nog gungade du på fel häst alltid!!! ;)

Eller kan det vara så efter Västindienresan att du helt enkelt är felinställd??
Fel tidszon eller kanske helt borta rent geografiskt?
Så när Ohlsson vred på och du börja gunga så fick allt plötsligt motsatt effekt........:) :) :)

Sååå måste det vara, tänka sig, det finns en förklaring till alla (under) prestationer. :bow:

*kl*
Bergsåker var den sista hemmebanan jag hade så jag räknar mig väl dit litegrann iaf.
Bor iof något närmare Östersund numer.

Fasiken, jag glömde ju att vinka till dig. :)
*vinkar febrilt med hela armen* :bump:

Hoho allihopa, GLAD PÅSK!!!!

Någon som ska göra något särskilt i påskhelgen? Jag ska måla påskägg och montera Billy- och Bennohyllor. :D

Min häst kommer från bergsåker :) Frankie Mc heter han, varmblod :)

Hoho allihopa, GLAD PÅSK!!!!

Någon som ska göra något särskilt i påskhelgen? Jag ska måla påskägg och montera Billy- och Bennohyllor. :D

Tjena hejsan!
GLAD PÅSK på dig själv å alla andra!!
Jag sitter hund och husvakt i helgen men EN liten fest ska man väl hinna med:bump:

Inget festande, det är slut med sånt för mej.. Men en middag och påskpyssel med släkten bllir det nog.
Kanske en ridtur i solskenet. :idea:

GLAD PÅSK ALLIHOPA!!!!!!!

Här skall ätas godis...och skinka...och godis...och ägg...och godis. :)

:cry: Får inte äta godis heller..:cry:
Glad Påsk till er alla iallafall. (Bättre sent än aldrig...)

Det ska du vara glad för (och Glad Påsk i efterskott!). Själv har jag ätit så mycket godis att jag fortfarande är helt stissig av sockerchocken. Jag får se det som ett experiment på temat "Hur mycket går man upp i vikt på en diet om 28.000 kalorier om dagen?" :angel:

Påskgodiset är ju förresten av klart varierande smaskighetsgrad. Jag tycker inte alls om de där kulörta äggen som liksom bara består av smuligt socker. Däremot är ju de kulörta äggen som är sega inuti, liksom deras motsvarighet i choklad(alltså de i choklad, som är vita och sega inuti), väldigt mumsiga .

(Tycker förresten att det är lite fult av tillverkarna att låta de två olika typerna av kulörta ägg se i princip likadana ut på ytan, eftersom man måste smaka för att veta om det är äckelgodis eller mumsgodis som man fått i sitt påskägg. Detta borde ändras snarast.:mad:)

Bort med äckelgodis :mad::mad::mad:

Fram med mumsgodis :bump::bump:

*martha, som smugit in ända från Karlstadskogarna :o *

Det ska du vara glad för (och Glad Påsk i efterskott!). Själv har jag ätit så mycket godis att jag fortfarande är helt stissig av sockerchocken. Jag får se det som ett experiment på temat "Hur mycket går man upp i vikt på en diet om 28.000 kalorier om dagen?" :angel:

Påskgodiset är ju förresten av klart varierande smaskighetsgrad. Jag tycker inte alls om de där kulörta äggen som liksom bara består av smuligt socker. Däremot är ju de kulörta äggen som är sega inuti, liksom deras motsvarighet i choklad(alltså de i choklad, som är vita och sega inuti), väldigt mumsiga .

(Tycker förresten att det är lite fult av tillverkarna att låta de två olika typerna av kulörta ägg se i princip likadana ut på ytan, eftersom man måste smaka för att veta om det är äckelgodis eller mumsgodis som man fått i sitt påskägg. Detta borde ändras snarast.:mad:)

spanarn :love:

Jag visste väl att du var en (socker)kompis att lita på. :)
Du har ju fattat det här med att det är skillnad godis och godis......:banana:

spanarn :love:

Jag visste väl att du var en (socker)kompis att lita på. :)
Du har ju fattat det här med att det är skillnad godis och godis......:banana:

Absolut! Hm, undrar vad man ska äta för godis i helgen? En påse Vinterkatten slinker nog ner. Kanske en brun tuttifrutti-påse också. Eller plockgodis. Cola-flaskor är ju gott. Och skolkritor. Och salta balkar. Och punchpraliner för den delen. *drömmer mig bort*

Såååå skönt med fredag!!! :banana:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 613
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 226
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
13 090
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 812
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar