Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäklars också, måste ha gungat igång Jumbo Mumbo av misstag (han måste ha ätit racerhavre eller nåt) . Klappa Eject från mig och säg att han är jätteduktig och jättefin!
från spanarn
*kl*
Bergsåker var den sista hemmebanan jag hade så jag räknar mig väl dit litegrann iaf.
Bor iof något närmare Östersund numer.
Hoho allihopa, GLAD PÅSK!!!!
Någon som ska göra något särskilt i påskhelgen? Jag ska måla påskägg och montera Billy- och Bennohyllor.
Haha.. Glöm för all del inte.....
GODISET
Det ska du vara glad för (och Glad Påsk i efterskott!). Själv har jag ätit så mycket godis att jag fortfarande är helt stissig av sockerchocken. Jag får se det som ett experiment på temat "Hur mycket går man upp i vikt på en diet om 28.000 kalorier om dagen?"
Påskgodiset är ju förresten av klart varierande smaskighetsgrad. Jag tycker inte alls om de där kulörta äggen som liksom bara består av smuligt socker. Däremot är ju de kulörta äggen som är sega inuti, liksom deras motsvarighet i choklad(alltså de i choklad, som är vita och sega inuti), väldigt mumsiga .
(Tycker förresten att det är lite fult av tillverkarna att låta de två olika typerna av kulörta ägg se i princip likadana ut på ytan, eftersom man måste smaka för att veta om det är äckelgodis eller mumsgodis som man fått i sitt påskägg. Detta borde ändras snarast.)
spanarn
Jag visste väl att du var en (socker)kompis att lita på.
Du har ju fattat det här med att det är skillnad godis och godis......