Någon från Sundsvall??

Sv: Någon från Sundsvall??

halloj igen! kikar in från Guadaloupe i Västindien, där jag är på semester för tillfället (därför jag har varit ovanligt osynlig på sistone).

Vill bara säga att det går utmärkt att gunga från Västindien också, så vid tiden för lopp 8 på Gävle på torsdag, så sitter jag här och gungar i takt med palmerna med en parasolldrink i vardera näven! :D

kram från semester-spanarn

halloj igen! kikar in från Guadaloupe i Västindien, där jag är på semester för tillfället (därför jag har varit ovanligt osynlig på sistone).

Vill bara säga att det går utmärkt att gunga från Västindien också, så vid tiden för lopp 8 på Gävle på torsdag, så sitter jag här och gungar i takt med palmerna med en parasolldrink i vardera näven! :D

spanarn :love:

Vet inte om jag skall skratta eller gråta. :) :(
Västindien....men jag då? :confused:
Tungt att vara hemma i Sverige då....fast just idag skiner solen och Eject är glad och ponnyn är superdupersöt.
Så jag nöjer mig med att du gungar utav bara hel... på torsdag. ;)

Fram för fler paraplydrinkar!!!!! :banana: :banana:

Västindien - inte avundsjuk alls ;)
Har montélicens på Bergsåker som jag inte plockat ut i år. Så jag vinkar lite till er. Bor dock inte i Sundsvall.

Västindien - inte avundsjuk alls ;)
Har montélicens på Bergsåker som jag inte plockat ut i år. Så jag vinkar lite till er. Bor dock inte i Sundsvall.

Eftersom jag är enormt sällskapssjuk så vinkar jag tillbaka!! :)
Bor inte riktigt i Sundsvall jag heller förresten. :crazy:

Nämen heeej!:bump:
Guuud va härligt det låter!!!:d
Tänk på oss som sitter här med -5 och nysnö:crazy:

spanarn

Konstaterar att du måste ha gungat därborta i Västindien så till den milda grad att hästen hoppade.......;) :bump: ;)

Eller var det helt enkelt så att det där lite korkade Super Arnie-temperamentet kom fram?? :confused:
Troligtvis det sista. :) :) :)

Eject_134.jpg

Bara testar om jag kan få ut ngn bild.....
Ni får ha överseende med ett otekniskt pucko. ;)
Skulle det komma ngn bild så är det iaf den största av våra två hästar, dvs Eject. :love:

[QUOTE Eject. :love:[/QUOTE]

Flipp vinkar med hoven och frågar om Eject minns när de var lösa i stallet:angel:

Men det kanske var en välbevarad hemlighet från Ejects sida:o

Eject vinkar tillbaka till Flipp. :love:
Allt väl med den röda??

Eject vinkar tillbaka till Flipp. :love:
Allt väl med den röda??

Flipp rodnar generat över att Eject minns henne (jag har inte skvallrat om vad ni gjort mot honom)

För närvarande mår Flippfloppan riktigt bra, är i slutet av en ny medicineringsperiod. Ska försöka hålla henne på benen iallafall över sommaren. Så får jag se hur hon mår till hösten igen.

Flipp rodnar generat över att Eject minns henne (jag har inte skvallrat om vad ni gjort mot honom)

För närvarande mår Flippfloppan riktigt bra, är i slutet av en ny medicineringsperiod. Ska försöka hålla henne på benen iallafall över sommaren. Så får jag se hur hon mår till hösten igen.

*skrattar gott*
Vad bra att du inte skvallrat, låt Flipp tro att Eject fortfarande är en riktig karl. ;)

Nu får Ni inte skvallra för Eject, jag visade Flipp en bild på Er nya lilla Shettiskaramell. Hon såg ut så här :love: efteråt och gick överhuvudtaget inte att prata med

Nu får Ni inte skvallra för Eject, jag visade Flipp en bild på Er nya lilla Shettiskaramell. Hon såg ut så här :love: efteråt och gick överhuvudtaget inte att prata med

*lovar på heder och samvete*
Hälsa Flipp att hon kan få låna honom om Eject skulle tröttna. :)

Jag erkänner, jag hade druckit ett par Pina Coladas för mycket och gungandet gick helt över styr. :o Ska vara nykter vid nästa start. ;)

Medan jag har varit borta har tydligen Pålle gått provlopp, 23,5 full väg med 20 sista 500 på ett jättebra sätt. Siktar på kval om en månad om allt går som det ska! :banana:

spanarn!!!!!!!!!!!!!!!!

Är du hemma nu? :love:
Har överseende med din gungning sist....fast bara om du gungar perfekt nu på söndag! ;) :) ;)

Jag erkänner, jag hade druckit ett par Pina Coladas för mycket och gungandet gick helt över styr. :o Ska vara nykter vid nästa start. ;)

Medan jag har varit borta har tydligen Pålle gått provlopp, 23,5 full väg med 20 sista 500 på ett jättebra sätt. Siktar på kval om en månad om allt går som det ska! :banana:

Hörde att han gått bra!
Himla kul att det går frammåt!:bump:

Ja, nu är jag hemma, skär i tonen och helt nykter. Jag loooovar att leverera den perfekta gungningen på söndag! :banana: Verkar det som att fina formen håller i sig?

Ja, nu är jag hemma, skär i tonen och helt nykter. Jag loooovar att leverera den perfekta gungningen på söndag! :banana: Verkar det som att fina formen håller i sig?

Så här snabba svar kan man inte alltid förvänta sig....;)
Jodå, formen är god. Det blev bara tokfel sist. :crazy:
Nu tar jag mig en tur till Bergsåker och jobbar.

Skär lät heeeelt ok i min värld, själv är jag mest blekfet. :banana:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 615
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 226
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
13 090
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 812
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Barn som inte sover