Hon är ingen riktig kompis om hon inte hämtar dig?!?
Du menar att du ändå hade en föreställning om att jag var en äkta kompis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är ingen riktig kompis om hon inte hämtar dig?!?
Ja! Nu är hela min världsbild rubbadDu menar att du ändå hade en föreställning om att jag var en äkta kompis?
Ja! Nu är hela min världsbild rubbad
Visst kan man gå ut en sväng och sen komma tillbaka in på mässan?
Tänkte hejja på ett par vänner som bor i gbg som inte sett Ammo, men det blir krångligt om man inte kommer in igen!
åh då missar vi kanske er Är i gbg 09.20Nu har vi fått ny tid när bedömningen är
09.00 ring 20.
Det betyder att vi får gå upp kl 05.00 isf 07.00
Grattis! Lycka till i finalerna!Har gått ganska bra såhär långt! Alla våra hundar (6st) fick excellent och vi har tagit både BIR och BIM. Gruppen fick HP och ska in i final om ett par timmar. Bra dag på jobbet helt enkelt
åh då missar vi kanske er Är i gbg 09.20
Nu blev sonen gladJag kommer imorgon, ser ni en liten vit hund och en med mörkblått hår med lilahårigt sällskap är det jag och Malte, säg gärna hej!
Ännu en av våra uppfödningar kommer att delta på MD. En av tjänstehundarna ska varje dag vara med och visa upp Wp i uppvisningsringen (en fritidssysselsättning de har utanför tjänsten)
Jag då?Jag kommer imorgon, ser ni en liten vit hund och en med mörkblått hår med lilahårigt sällskap är det jag och Malte, säg gärna hej!
Hmm... var hen möjligen på Stockholmsmässan också? Besiktigade en snygg bruksschäfer där som skulle visa weightpull
Ingen aning. Om den var från Göteborg och så var det nog hon. Ägaren har ett gäng staffar också om hon hade flera hundar med.
GrattisTror det bara var schäfern. Jag tänkte att nu kanske jag kan titulera mig med att ha träffat en av Voff-uppfödningarna
Det är inte Sara?Ingen aning. Om den var från Göteborg och så var det nog hon. Ägaren har ett gäng staffar också om hon hade flera hundar med.