MyDog 2025

Vi lyckades ta oss till MyDog ändå :) det första min kille gjorde var dock att råka trampa i hundskit, så kanske inte helt lyckat :wtf: :arghh:

Fredag stod jag och pojkarna i montern och Winter fick gå rasparad. Lördag var vi bara inne för rasparaden, då var det Lancelots tur. Söndag vilade vi och nu ska vi strax åka in för sista rasparaden och sista monterpasset.

Vi ställde inget i år, däremot var en av Winters pojkar med. Slätt Exc på fredag och sen Exc med CK och Junior-CACIB på lördag, så det var himla kul. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
4 740
Senast: doppler
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 919
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 548
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar