MyDog 2017

Har anmält vilddjuret båda dagarna som boxer går och är sugen på att ställa eftersom vi hoppade över förra året, men han kanske är lite för stökig fortfarande. Hundar är ju så fruktansvärt spännande, och det är ju några stycken sådana där inne. ;P

Någon som har koll på när anmälningstiden går ut?
Sambon vill helt plötsligt ställa Criga:cautious:

Det blir anmälan. Han rotar nu runt efter sitt medlemsnr :D

Fint folk kommer sent:angel:
Har du e-schäfer plötsligt? :confused:

:p:D

Själv ska jag inte anmäla iaf, har inga pengar på kontot, är inte medlem hos SKK, och ffa så kommer han inte gå bra i ringen. Så mycket pengar för ett ev VG skiter jag i ;)
Särskilt med tanke på att han går i öppen klass nu, då kommer man verkligen se hur liten han är :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Är det några bukare som ska på mydog? Mig hittar ni i dobermannmontern (ffa på lördag fm) samt springandes runt på mässan. Som...
2
Svar
21
· Visningar
1 374
Senast: Linda_A
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 949
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Finns det överhuvudtaget? Hade behövt vattentäta skor/sockar som sitter kvar, även vid lång och fartfylld aktivitet. Helst inte allt...
Svar
1
· Visningar
177
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand

Hund, Katt, Andra Djur