MyDog 2017

Har du e-schäfer plötsligt? :confused:

:p:D

Själv ska jag inte anmäla iaf, har inga pengar på kontot, är inte medlem hos SKK, och ffa så kommer han inte gå bra i ringen. Så mycket pengar för ett ev VG skiter jag i ;)
Särskilt med tanke på att han går i öppen klass nu, då kommer man verkligen se hur liten han är :angel:
Det kommer inte gå bra för Criga heller men nån får ju bryta de där räktrenderna :devil:

Jag ska ner på fredagen och träffa uppfödaren till mina chihuahuaor. Och valpen ska med ner, måste ju förberda honom för kommande utställningar :) och uppfödaren vill se hur han utvecklas.

Är lördag eller söndag bäst att åka? Tror jag vill åka lördag för då ställs en ras jag är intresserad av ut, men missar jag något jätteroligt som händer på söndagen då? :nailbiting:

Vi är där på söndagen!
Ska ställa leonberger i juniorklass. Första utställningen någonsin på denna hund och jag undrar ibland vad jag gett mig in på! Men men får se det som en kul grej .

Jag kommer nog gå på lördagen :)
Det är bara 5 wachtlar som ställs, men min kompis ska ställa så jag tänkte kika på det.

Nä, fredagen. Valpklassen var torsdag och fredag och vi tyckte fredagen var roligare plus att sambon inte jobbar natten till fredagen.
Tänkte på att vi sågs ju där lördag förra året :)

Vilken dag ska du dit? (Fredag, fredag, fredag...)
Vi ställer på torsdagen men jag åker inte hem förrän fredagen så jag kanske kommer förbi och kikar på er.

Ska du tjoa när @Voffs skägg vänstervarvar? :angel: :rofl:
Jag kommer nog vara tyst - men Ammo kan nog "tjoa" rätt ordentligt :angel::angel:

Så om någon bukare ser en person med rosa hår som svär åt en dobermann som med jämna (eller ojämna :meh:) säger "VOFF" så är det nog jag. Säg gärna hej!
I alla fall på fredagen, är det någon annan dag ni ser något liknande så är det någon annan idiot :rofl:

Jag kommer nog vara tyst - men Ammo kan nog "tjoa" rätt ordentligt :angel::angel:

Så om någon bukare ser en person med rosa hår som svär åt en dobermann som med jämna (eller ojämna :meh:) säger "VOFF" så är det nog jag. Säg gärna hej!
I alla fall på fredagen, är det någon annan dag ni ser något liknande så är det någon annan idiot :rofl:

Duktig Ammo som kan säga mitt nick. Jag ska försöka åtgällda det med att lära Calibra säga Wingates men jag kan inte lova att hon löser det.

Liknande trådar

Övr. Hund Är det några bukare som ska på mydog? Mig hittar ni i dobermannmontern (ffa på lördag fm) samt springandes runt på mässan. Som...
2
Svar
21
· Visningar
1 374
Senast: Linda_A
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 949
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Finns det överhuvudtaget? Hade behövt vattentäta skor/sockar som sitter kvar, även vid lång och fartfylld aktivitet. Helst inte allt...
Svar
1
· Visningar
177
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar