MyDog 2017

Vi ska dit lördag & söndag. Förra året tog Zippo sitt första cert, vet inte riktigt hur han ska leva upp till det i år :D Dubbelt så många anmälda och han är champion nu haha.. Vinna ska springa i juniorklassen, och domaren på lördagen vet jag sen tidigare att han hatar mycket prickar. Jag är alltså glad om hon får VG ;)

Vi hade ringträning igår och jisses vad jag har ont i häcken idag. Alla tre som jag sprang med låg på som f-n :devil:.
Hoppas vi hinner få till ett pass till med dem så de coolar ner lite. Man har oftast inte plats med "fullt ös" när det är SKK utställning.

Ställer Santo tors och fre :)
Hört att torsdagens domare dömer knasigt, så vi får se! Santo faller inte alla domare i smaken så kan ju hoppas han gillar honom då :laugh:
61 vs 77 whippets under dagarna.

Liknande trådar

Övr. Hund Är det några bukare som ska på mydog? Mig hittar ni i dobermannmontern (ffa på lördag fm) samt springandes runt på mässan. Som...
2
Svar
21
· Visningar
1 374
Senast: Linda_A
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 949
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Finns det överhuvudtaget? Hade behövt vattentäta skor/sockar som sitter kvar, även vid lång och fartfylld aktivitet. Helst inte allt...
Svar
1
· Visningar
177
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka