MyDog 2017

Nu håller vi tummarna för att SJs wifi tänker uppföra sig så att jag kan kolla på livesändningarna från finalen om en stund. Iofs var det galet dåligt filmat igår men kul ändå att kunna följa vad som händer.

Det roliga i kråksången är att tydligen behöver de inte ha röven i backen för att ha "bra vinklar" då omdömmet sa "utmärkta vinklar".
Så där faller E-avlarnas argument om att det är hasvinkeln och positionen som gör ryggen så lutande :angel:
Jag tror det är ett svenskt syndrom, i Ungern finns det massor med schäfrar som går på utställning utan att se för jävliga ut.

15902847_747393045417599_2122150864_o.jpg

Allt har jag fått gratis, förutom spårlinan. Älskar mydog:love:

Liknande trådar

Övr. Hund Är det några bukare som ska på mydog? Mig hittar ni i dobermannmontern (ffa på lördag fm) samt springandes runt på mässan. Som...
2
Svar
21
· Visningar
1 374
Senast: Linda_A
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 949
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Finns det överhuvudtaget? Hade behövt vattentäta skor/sockar som sitter kvar, även vid lång och fartfylld aktivitet. Helst inte allt...
Svar
1
· Visningar
177
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar