Hur reste du för att vara framme den tiden? Jag är inte i Gbg förrns 10.05 på söndag och hade gärna hittat ett sett att vara där lite tidigareåh då missar vi kanske er Är i gbg 09.20
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur reste du för att vara framme den tiden? Jag är inte i Gbg förrns 10.05 på söndag och hade gärna hittat ett sett att vara där lite tidigareåh då missar vi kanske er Är i gbg 09.20
Tack! Men varför kom du inte och sa hej din hemlis?!Grattis @Voff , blir en lång dag då
Tack! Men varför kom du inte och sa hej din hemlis?!
Criga blev bästa valp i ras.Grattis ? Med vem - berätta då
Du hannåh då missar vi kanske er Är i gbg 09.20
Tack! Men varför kom du inte och sa hej din hemlis?!
Hon var jättefin!Criga blev bästa valp i ras.
Var dock gles konkurrans men omdömmet blev fint
Grattis oavsett konkurrens eller inteCriga blev bästa valp i ras.
@Voff har avlar E schäfer,voff avlar E schäfer........lallalalalala
Jag tror det är ett svenskt syndrom, i Ungern finns det massor med schäfrar som går på utställning utan att se för jävliga ut.Det roliga i kråksången är att tydligen behöver de inte ha röven i backen för att ha "bra vinklar" då omdömmet sa "utmärkta vinklar".
Så där faller E-avlarnas argument om att det är hasvinkeln och positionen som gör ryggen så lutande
Det stämmer att det var jag & Ammo med!Var först inte säker på att det var ni! Visst var @Wingates med er också?
Tog sj snabbtåg 7.14 från LundHur reste du för att vara framme den tiden? Jag är inte i Gbg förrns 10.05 på söndag och hade gärna hittat ett sett att vara där lite tidigare
Ah okejTog sj snabbtåg 7.14 från Lund
Criga blev bästa valp i ras.
Var hunden också gratis? Vilken monter?
Allt har jag fått gratis, förutom spårlinan. Älskar mydog