MyDog 2017

Haha. Vi var absolut den fula ankungen :D
Dels så var vi enda bruksschäfern i hela rasen.
Sen min käre sambo....bland dräkter och kostymer... Vandrarkängor, Lundhagsbyxor som sett bättre dagar och en nopprig ulltröja som nog består till mer av hundhår än ull numera :laugh:

Jamen du påstod ju förut att han hade rakat sig iaf :p

Ssssch!! :D By the way, visst gick jag förbi dig i korridoren när du pratade i telefon @Killaloe? Vågade inte gå fram, "du" såg upptagen ut :o Såg ut som Svansson i alla fall!
Ja men det gjorde du säkert! Var jag i sällskap med en cavalier också? :)

Vi försökte leta upp förrådet där alla foldrar och våra västar låg, det var inte helt enkelt :o

Vår skörd!

15823681_10153951151061707_7143281220081800460_n.jpg

Vad är det där guldiga till vänster? Och var hittade du plancshen? asså jag måste ju kolla imorgon igen tydligen :angel:
Det guldiga är essentials provpåsar. Fick planchen från Agria, en raskarta som är fin :) Fick den i en "goodiebag" när Ammo ställde upp i gbg charmigaste hund (då fick jag även en royal canine rygga mm som inte syns i bild). Du behöver alltså bara låta din hund bli fotad :D

Det guldiga är essentials provpåsar. Fick planchen från Agria, en raskarta som är fin :) Fick den i en "goodiebag" när Ammo ställde upp i gbg charmigaste hund (då fick jag även en royal canine rygga mm som inte syns i bild). Du behöver alltså bara låta din hund bli fotad :D
Aha! Får leta reda på dom imorgon då, missade helt :eek: går ju inte :D

Jag var jätteduktig och shoppade nästan ingenting!
En lila kampdutt i skinn med expander till Valkyria, en badrock till Jackie och två nummerlappshållare blev det bara.

Liknande trådar

Övr. Hund Är det några bukare som ska på mydog? Mig hittar ni i dobermannmontern (ffa på lördag fm) samt springandes runt på mässan. Som...
2
Svar
21
· Visningar
1 374
Senast: Linda_A
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 949
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Finns det överhuvudtaget? Hade behövt vattentäta skor/sockar som sitter kvar, även vid lång och fartfylld aktivitet. Helst inte allt...
Svar
1
· Visningar
177
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025