Hihi, undrade detsamma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det samma! Synd vi inte hann prata mer!Kul å träffa dig @Wingates
Har inside info om att hon fuskatJag utnämner härmed @TheaH som mästarnas mästare på My Dog-"shopping"
Så imponerad av din skörd jag tyckte liksom att jag hade bra flyt men du är ju fenomenal
Ssssch!! By the way, visst gick jag förbi dig i korridoren när du pratade i telefon @Killaloe? Vågade inte gå fram, "du" såg upptagen ut Såg ut som Svansson i alla fall!Har inside info om att hon fuskat
Grattis! Era vänstervarvare
Haha. Vi var absolut den fula ankungen
Dels så var vi enda bruksschäfern i hela rasen.
Sen min käre sambo....bland dräkter och kostymer... Vandrarkängor, Lundhagsbyxor som sett bättre dagar och en nopprig ulltröja som nog består till mer av hundhår än ull numera
Ja men det gjorde du säkert! Var jag i sällskap med en cavalier också?Ssssch!! By the way, visst gick jag förbi dig i korridoren när du pratade i telefon @Killaloe? Vågade inte gå fram, "du" såg upptagen ut Såg ut som Svansson i alla fall!
Ja det hade du!Ja men det gjorde du säkert! Var jag i sällskap med en cavalier också?
Vi försökte leta upp förrådet där alla foldrar och våra västar låg, det var inte helt enkelt
Då var det mig och Svansson du såg Synd att jag var i telefon, hade varit så kul att hälsa på dig!Ja det hade du!
Jamen du påstod ju förut att han hade rakat sig iaf
Vad är det där guldiga till vänster? Och var hittade du plancshen? asså jag måste ju kolla imorgon igen tydligenVår skörd!
Det guldiga är essentials provpåsar. Fick planchen från Agria, en raskarta som är fin Fick den i en "goodiebag" när Ammo ställde upp i gbg charmigaste hund (då fick jag även en royal canine rygga mm som inte syns i bild). Du behöver alltså bara låta din hund bli fotadVad är det där guldiga till vänster? Och var hittade du plancshen? asså jag måste ju kolla imorgon igen tydligen
Aha! Får leta reda på dom imorgon då, missade helt går ju inteDet guldiga är essentials provpåsar. Fick planchen från Agria, en raskarta som är fin Fick den i en "goodiebag" när Ammo ställde upp i gbg charmigaste hund (då fick jag även en royal canine rygga mm som inte syns i bild). Du behöver alltså bara låta din hund bli fotad
Om du går ett varv imorgon, en bekant sa att de fått nån sårsalvetest som skulle vara bra för att läka sår snabbt. Om du hittar - kan du försöka sno åt mig? :P Ammo har ett sår på öronsnibben :OAha! Får leta reda på dom imorgon då, missade helt går ju inte
Ska se om vi hittar!Om du går ett varv imorgon, en bekant sa att de fått nån sårsalvetest som skulle vara bra för att läka sår snabbt. Om du hittar - kan du försöka sno åt mig? :P Ammo har ett sår på öronsnibben :O