jag tycker du har fått mer än nogmen den här assisten ansvarar bara för bikupan... sådetså..
Å honingen börjar ta slut - påfyllning tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag tycker du har fått mer än nogmen den här assisten ansvarar bara för bikupan... sådetså..
Å honingen börjar ta slut - påfyllning tack!
Jag är vansinnigt förvirrad av alla nya nick Det är mycket tankeverksamhet i vanliga fall, den här gången är det tusen gånger värre och jag snurrar bara in mig själv
Jag tycker att det är jätteklurigt att försöka läsa ut någonting ur gårdagens lynch med tanke på att det var två goda som åkte. Det lär dock gömma sig någon ulv bland de som röstade på Groznyj, rent statistiskt. Till viss del håller jag med Cora om att det finns en möjlighet att glida med i ett drev, men som rumpleteazer säger så är det verkligen ingen garanti mot att bli granskad! Man vet aldrig hur nuvarande lek kommer bli.
Coras försvar känns lite knepigt, men det är svårt att säga om det är ulvigt eller inte. Noteras dock såklart inför framtiden!
korvbritt har gjort det enkelt för sig genom hela leken och väljer att haka på teorier som är poppis, känns det som. Skulle kunna vara ett typiskt fall av en ulv som inte orkar läsa ordentligt och behöver "hitta på" teorier...
Med det sagt så är det lika bra att rösta nu. Den som fångat min uppmärksamhet som potentiell onding är just nu korvbritt, så min röst kommer hamna där idag.
Antilopen röstar på korvbritt
Tja... Jag fortsätter väl monologen för mig själv. Saknar @quarter4ever i leken plötsligt. Men jag funderar. Om jag är lite förtjust i grannens finska spets, hur gör jag då för att lägga in en stöt? Jag är bäst på att morra, men det låter hotfullt tycker alla. Vifta på svansen går inte, för den är bara en stump. Tips?
Jag saknar dig inte..
jag är saknad!
*puss*Jag saknar dig inte..
är inte kupering olagligt?Tja... Jag fortsätter väl monologen för mig själv. Saknar @quarter4ever i leken plötsligt. Men jag funderar. Om jag är lite förtjust i grannens finska spets, hur gör jag då för att lägga in en stöt? Jag är bäst på att morra, men det låter hotfullt tycker alla. Vifta på svansen går inte, för den är bara en stump. Tips?
saknar du mig ocksåär inte kupering olagligt?
Polisanmäl tycker jag lite så där spontant....
johodådåehhh, nääää
(jag skrev ngt i stil med "ja, jag tror att det finns en ond bland rösterna på mig")Det fetade: Vad är det som tyder på att det är så? Märkligt resonemang om det bara är taget ur det blå, baserar du det på sannolikhet hur många goda/onda vi har eller finns det en teori bakom jag missat?
Helvete, jag har glömt liken och nu hinka vin
(jag skrev ngt i stil med "ja, jag tror att det finns en ond bland rösterna på mig")
Det var lite menat att vara svar på eventuellt ställda frågor - "Så, du är säker på att någon av de som röstade på dig är ulv?" och liknande. Jag var osäker på om jag skulle kunna komma in och svara på frågor så jag skrev det lite i förebyggande syfte sas.