Mitt nytillskott

Yeah

Trådstartare
Hämtade hem min nya byracka för en vecka sedan, så nu är det väl dags att presentera underverket.
Han är en väldigt pigg&aktiv herre som fått tilltalsnamnet Kenny.

11636910.jpg

11636908.jpg

11636909.jpg

11636906.jpg

11636907.jpg

Ursäkta dom enorma bilderna.

Sv: Mitt nytillskott

Varför inte? Jag tycker att Kenny passar honom alldeles utmärkt. ;) (Du är dock inte ensam om att klaga på det... :angel: )

mm, han är ursöt. Harry håller dock inte med, han tycker att den lilla mest är jobbig som hänger efter honom, och framförallt - ser till att sovmorgon är ett minne blott. ;) :p

haha, Eftersom det uppenbarligen inte är någon här som håller med mig i mitt namnval så är ni samtliga välkommna att komma hit för att inspektera honom och i slutändan inse att han faktiskt, utan tvivel, är en Kenny. ;) :D :p

Jag håller nog med dig, ser definitivt inte ut som en Kenny.
Mer som en Ronny....

HAHAHA!! det kanske inte var ett skämt iofs...

hursomhelst..till trådskaparen: du har mitt fulla stöd! jag tycker kenny var tufft! det passar honom som handen i handsken...

Kenny är ett jättebra hundnamn! Roligt att så många inte tycker det - då är han kanske ganska ensam om det!!! Lycka till med den fina valpen!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 798
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 585
Senast: fixi
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 623
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18