Min lilla skit kom med!

aneeette

Trådstartare
Jag sitter och hoppar upp och ner i soffan! Min lilla mittelspitz kom med på ett MH!! :bump:

Det här gjorde min dag och jag ville bara skriva av mig lite! :banana:

Sv: Min lilla skit kom med!

Vi har också fått plats.

Men ägarna verkar inte kunna få tummen ur och vaska fram hans papper så tja... :mad:

Så roligt för er! :-) Vill ha utförlig rapport sen :)

Nästa lördag är det!

Protokollet kommer så fort jag kan andas igen efter vi är klara :D

Vad roligt..!

Billy ska göra MH i juni, jag är verkligen taggad :D
Idag ska vi till brukshundklubben för att kolla hur/om han reagerar på skott (Men mest för att de har grillkväll :angel: )

Va roligt för dig också! Jag är riktigt taggad! :D

Vi ska på skotträning imorgon, han brukar inte bry sig, men det kan ju vara bra att kolla av läget lite innan ändå. Och förhoppningen är ju en start i öppen klass i viltspår så småningom, och då är det ju också skott med i leken! :)

Vad kul! Det är verkligen en upplevelse jag tycker är rolig att få göra med sin hund om man tycker den är lämpad, gjorde mitt första MH med chihuahua häromveckan. Vi var nästan enbart chihuahuas som hyrt o fixat för att få möjlighet att köra, var en eldsjäl som fick ihop det. Mycket roligt, var under 20 chis som hade gjort MH i Sverige innan den helgen tror jag.

Bäst var att jag fick svart på vitt att jag känner min lille kille, det var många som sa innan vi kom iväg att "ja så säger du nu men många blir förvånade.." men nä, jag va inte så förvånad faktiskt :D

Va trist! :(

Du är fortfarande välkommen hit om du har en stund över och jag är hemma när du ska hitåt igen! :)

*kl*

Då var vi klara. Han reagerade ungefär som jag trott. Vid spökena tackade han för sig och drog till skogs, lämnade sin matte att ta hand om de två äckligaste varelserna han någonsin sett i hela sitt liv.. Fick gå och hämta honom 60-70 meter från spökena, han nosade som snabbast på ett av dem när figgarna tagit av sig halva dräkten.

En etta på skott och en nöjd matte! :bump:

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 483
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 800
Senast: fixi
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 562
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 858
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈