Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Först ett jäkla velande om sitt "bromsa lite" vilket man ju kan tycka är rätt fegt uttryckt av en vuxen karl.
"Jag funderar mycket fram och tillbaka"
En hel del om hur fantastisk jag är och bla, bla. Han ville tom att vi ska ringa varandra.
Han har helt enkelt hållt dörren öppen på ett tydligt sätt.
Tänkte skicka ett "hur mår du" på chatten
(Har bara wifi...ingen övrig mobiltäckning på jobbet)
Då har han tagit väck mig på fb.
Fetade meningar står i motsägelse till varandra.
Jag tror det är möjligt att hans ex blandat sig i och krävt att han unfriendar dig, vilket han då gjort i sin konfliktfruktan.
Men han vill ändå ha kontakt med dig, som då skulle skötas via telefon.

Annars är ålahue ett vackert epitet att ha i sin CV.

Fetade meningar står i motsägelse till varandra.
Jag tror det är möjligt att hans ex blandat sig i och krävt att han unfriendar dig, vilket han då gjort i sin konfliktfruktan.
Men han vill ändå ha kontakt med dig, som då skulle skötas via telefon.

Annars är ålahue ett vackert epitet att ha i sin CV.

Fast hans ex vet inte om min existens. Gjorde inte för några dagar sen iaf.
Och han jobbar i vården...har massor med kvinnliga kollegor på fb. Även jag jobbar i samma bransch. Jag har aldrig visat mig på hans fb...inte ens med minsta lilla gilla. Vi har bara använt chatten då och då. Tveksamt om hon gjort någon koppling. Men man vet aldrig......

Nåväl. His lost ;)

Fast hans ex vet inte om min existens. Gjorde inte för några dagar sen iaf.
Och han jobbar i vården...har massor med kvinnliga kollegor på fb. Även jag jobbar i samma bransch. Jag har aldrig visat mig på hans fb...inte ens med minsta lilla gilla. Vi har bara använt chatten då och då. Tveksamt om hon gjort någon koppling. Men man vet aldrig......

Nåväl. His lost ;)

Fast skrev du inte nångång att hans ex hade kontaktat dig? Kan hända att jag kommer fel ihåg.

Vari ligger det svåra att vara uppriktig och rak?? Nä fy och usch!!

Menar du verkligen att du inte ser någon svårighet med det? Själv tycker jag att en massa saker i livet och inte minst på buke kretsar just kring att det där faktiskt är svårt, ofta, på riktigt. Tror nog att även du kan komma på någon gång då även du brustit på den punkten. Eller så är du helt unik.

@Voff Jag kanske blandar ihop det men hade inte du sagt till honom att om han ville bromsa så ville du avsluta helt (eller att han uppfattade dig så eller liknande) - då är det väl inte konstigt att han tar bort dig på fb? Jag ser faktiskt inte vari det "fega" ligger? Och jag tror att du ett par gånger nämnt att du inte tänker kontakta honom igen, att han är helt nerlagd osv, varför spelar det då någon roll att han tagit bort dig? Och varför tänkte du skriva till honom på chatten?

Menar du verkligen att du inte ser någon svårighet med det? Själv tycker jag att en massa saker i livet och inte minst på buke kretsar just kring att det där faktiskt är svårt, ofta, på riktigt. Tror nog att även du kan komma på någon gång då även du brustit på den punkten. Eller så är du helt unik.

Nej det var Mr Dejts ex som påstod att jag hade kontaktat henne.
Dessa ex....

@Voff Jag kanske blandar ihop det men hade inte du sagt till honom att om han ville bromsa så ville du avsluta helt (eller att han uppfattade dig så eller liknande) - då är det väl inte konstigt att han tar bort dig på fb? Jag ser faktiskt inte vari det "fega" ligger? Och jag tror att du ett par gånger nämnt att du inte tänker kontakta honom igen, att han är helt nerlagd osv, varför spelar det då någon roll att han tagit bort dig? Och varför tänkte du skriva till honom på chatten?

Nej jag sa att om det skulle smygas och ljugas så ville jag inte ses mer. För jag ville inte känna mig som en älskarinna.

Han ville bromsa så jag lät honom ha sin "broms/tid".att fundera på.
Det är alltså han som sen undrade om vi skulle ringa varandra osv.

SÅ jäkla svårt är det faktiskt inte att vara rak och ärlig och respektfull mot någon man har haft en "affär" med.

Nej jag sa att om det skulle smygas och ljugas så ville jag inte ses mer. För jag ville inte känna mig som en älskarinna.

Han ville bromsa så jag lät honom ha sin "broms/tid".att fundera på.
Det är alltså han som sen undrade om vi skulle ringa varandra osv.

Ah, då mindes jag fel. :) Men när han undrade om ni skulle ringa osv så svarade du alltså ja? I så fall håller jag med om att det är märkligt om hans nästa handling är att ta bort dig på fb...

SÅ jäkla svårt är det faktiskt inte att vara rak och ärlig och respektfull mot någon man har haft en "affär" med.

Många verkar ju tycka det, i alla fall. Med tanke på hur vanligt det är att man upplever att den andre inte har varit sådan. Jag lutar nog åt att det mest troliga är att upplevelsen är ömsesidig rätt ofta. Vi vet inte när andra har tyckt att vi har varit just sådana.

Ah, då mindes jag fel. :) Men när han undrade om ni skulle ringa osv så svarade du alltså ja? I så fall håller jag med om att det är märkligt om hans nästa handling är att ta bort dig på fb...

Jag svarade att jag hade mer känslor för honom än jag hade trott så att jag kunde behöva få smälta det här lite medans han ändå funderade men att vi kunde ha kontakt över chatt så länge...då och då. Det tyckte han lät bra...och tog bort den möjligheten 3 dagar senare utan ett ord.

Jag tar en liten tur nasta vecka/ 4a veckor blir det totalt i cowboy landet
iom att en del vanner over dar e ratt mana om mig sa har dom fixat en dejt till mig dar axa.... snacka om blinddate :) naval hon hade visst varit utbytesstudent i sverige for 15 ar sen. Kanske kan vara trevligt:love::love::bump:
onskar er all lycka under tiden
/S

Jag tar en liten tur nasta vecka/ 4a veckor blir det totalt i cowboy landet
iom att en del vanner over dar e ratt mana om mig sa har dom fixat en dejt till mig dar axa.... snacka om blinddate :) naval hon hade visst varit utbytesstudent i sverige for 15 ar sen. Kanske kan vara trevligt:love::love::bump:
onskar er all lycka under tiden
/S

Önskar dig också lycka till och trevlig resa :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 480
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 311
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka