Kan vara en bantare också. Femtvåan.Är det ålder, skostorlek, klädstorlek eller nummer i ordningen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara en bantare också. Femtvåan.Är det ålder, skostorlek, klädstorlek eller nummer i ordningen?![]()
Hade kunnat vara längd.Kan vara en bantare också. Femtvåan.
Hade kunnat vara längd.Många internetdejtande män är otroligt måna om att skriva ut sin längd.
Jo, jag syftar på kroppslängd. Ditt snusko.
Det låter väl som det troligaste alternativet?Så "18,5 cm" som raggade på @Jane_Done på wordfeud var i själva verket två tvärhänder hög?![]()
Så "18,5 cm" som raggade på @Jane_Done på wordfeud var i själva verket två tvärhänder hög?![]()
Om man håller sig till aktiva så har man kvar den underhållande bajsanspelningen
Jag tror nog att en kille hellre skulle kallas tvåan än t ex trettifyran![]()
Vad har han gjort?Mr Ny har gjort nått rätt fegt nu. Så from nu går han gå under ett bajsanspelande namn om han dyker upp i fortsatta diskusioner.
Han kan få heta Nyskiten......![]()
Först ett jäkla velande om sitt "bromsa lite" vilket man ju kan tycka är rätt fegt uttryckt av en vuxen karl.
"Jag funderar mycket fram och tillbaka"
En hel del om hur fantastisk jag är och bla, bla. Han ville tom att vi ska ringa varandra.....
Men....en sån konflikträdd karl är inget jag skulle vilja ha när livet blir tufft. Kanske lika bra det kom fram nu.
@Voff Nu blir jag alltså uppriktigt förbannad å dina vägnar! Jävvra ålahue som beter sig så.![]()
Du har naturligtvis rätt - lika bra att det kommer fram förr än senare. Men man kan ju ändå undra varför folk ger sig in i saker utan att vara färdiga med sitt bagage eller ha så att säga ärliga intentioner.
Jag är jäkligt fed up med alla som låtsas att dom vill ha förhållanden som inbegriper även andra saker än att bara knulla.![]()
Så sjukt många som låstas va seriösa eller TROR de är färdiga.
Först ett jäkla velande om sitt "bromsa lite" vilket man ju kan tycka är rätt fegt uttryckt av en vuxen karl.
"Jag funderar mycket fram och tillbaka"
En hel del om hur fantastisk jag är och bla, bla. Han ville tom att vi ska ringa varandra.
Han har helt enkelt hållt dörren öppen på ett tydligt sätt.
Tänkte skicka ett "hur mår du" på chatten
(Har bara wifi...ingen övrig mobiltäckning på jobbet)
Då har han tagit väck mig på fb.
Fegt. Hur jäkla svårt är det att bara vara ärlig och säga "Jag vill klippa helt och kommer ta bort på fb"
Är han 14 år eller?
Vi har dejtat i 2 mån och HAN pratade sista gången vi sågs på att göra det mer seröst.
Jag respekterar att man inte vill ses mer. Men efter att ha sagt de saker han gjort i 2 mån och gett sken av något riktigt seriöst så tycker jag att man är rakare än såhär.
Men....en sån konflikträdd karl är inget jag skulle vilja ha när livet blir tufft. Kanske lika bra det kom fram nu.