Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pratade med en som verkade bra först, addade honom på skype dumt nog. Då tjatade hon dock bara om att han skulle se mig i webcam. Skulle inte tro det nej.

Men har kontakt med en trevlig kille som bor ca 3 mil från mig bara :)

Om man håller sig till aktiva så har man kvar den underhållande bajsanspelningen :D

Jag tror nog att en kille hellre skulle kallas tvåan än t ex trettifyran ;)

Mr Ny har gjort nått rätt fegt nu. Så from nu går han gå under ett bajsanspelande namn om han dyker upp i fortsatta diskusioner.

Han kan få heta Nyskiten......:mad:

Först ett jäkla velande om sitt "bromsa lite" vilket man ju kan tycka är rätt fegt uttryckt av en vuxen karl.
"Jag funderar mycket fram och tillbaka"
En hel del om hur fantastisk jag är och bla, bla. Han ville tom att vi ska ringa varandra.
Han har helt enkelt hållt dörren öppen på ett tydligt sätt.
Tänkte skicka ett "hur mår du" på chatten
(Har bara wifi...ingen övrig mobiltäckning på jobbet)
Då har han tagit väck mig på fb.
Fegt. Hur jäkla svårt är det att bara vara ärlig och säga "Jag vill klippa helt och kommer ta bort på fb"
Är han 14 år eller?
Vi har dejtat i 2 mån och HAN pratade sista gången vi sågs på att göra det mer seröst.
Jag respekterar att man inte vill ses mer. Men efter att ha sagt de saker han gjort i 2 mån och gett sken av något riktigt seriöst så tycker jag att man är rakare än såhär.

Men....en sån konflikträdd karl är inget jag skulle vilja ha när livet blir tufft. Kanske lika bra det kom fram nu.

Först ett jäkla velande om sitt "bromsa lite" vilket man ju kan tycka är rätt fegt uttryckt av en vuxen karl.
En hel del om hur fantastisk jag är och bla, bla. Han ville tom att vi ska ringa varandra.....

Men....en sån konflikträdd karl är inget jag skulle vilja ha när livet blir tufft. Kanske lika bra det kom fram nu.

Du har naturligtvis rätt - lika bra att det kommer fram förr än senare. Men man kan ju ändå undra varför folk ger sig in i saker utan att vara färdiga med sitt bagage eller ha så att säga ärliga intentioner.

Jag är jäkligt fed up med alla som låtsas att dom vill ha förhållanden som inbegriper även andra saker än att bara knulla. :mad:

Du har naturligtvis rätt - lika bra att det kommer fram förr än senare. Men man kan ju ändå undra varför folk ger sig in i saker utan att vara färdiga med sitt bagage eller ha så att säga ärliga intentioner.

Jag är jäkligt fed up med alla som låtsas att dom vill ha förhållanden som inbegriper även andra saker än att bara knulla. :mad:

Så sjukt många som låstas va seriösa eller TROR de är färdiga.

@Voff vilken velpelle. Men det där med bromsa och tänka efter osv - det är väl nästan alltid spiken i kistan. Det finns säkert folk som trots allt fått ihop det efter såna funderingar, men jag har då aldrig träffat nån.

En hel del om hur fantastisk jag är och bla, bla. Han ville tom att vi ska ringa varandra.
Han har helt enkelt hållt dörren öppen på ett tydligt sätt.
Tänkte skicka ett "hur mår du" på chatten
(Har bara wifi...ingen övrig mobiltäckning på jobbet)
Då har han tagit väck mig på fb.
Fegt. Hur jäkla svårt är det att bara vara ärlig och säga "Jag vill klippa helt och kommer ta bort på fb"
Är han 14 år eller?
Vi har dejtat i 2 mån och HAN pratade sista gången vi sågs på att göra det mer seröst.
Jag respekterar att man inte vill ses mer. Men efter att ha sagt de saker han gjort i 2 mån och gett sken av något riktigt seriöst så tycker jag att man är rakare än såhär.

Jamen usch vad fegt!! Blir riktigt irriterad och besviken å dina vägnar. Vari ligger det svåra att vara uppriktig och rak?? Nä fy och usch!!

Tappade sugen helt för de där dejterna i morgon och på lördag. Känner att jag är allt annat än positiv till att "öppna" mig för nån karl just nu och vara glad och käck. Vill mest sura ett tag.
Jag verkligen avskyr när folk inte kan prata klartext och vara raka. Det spara så sjukt mycket energi och tid.

Må tusen små Habaneros hemsöka Mr Nyskitens kalsonger :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 480
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 311
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka