För att det är menat som en "rolig" konversationsstartare förmodligen, hela poängen är att mottagaren inte ska kunna låta bli att svara "andra två vaddå?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mejla och fråga vad lönen ligger på.Skulle inte heller orka ha en konversation med någon som inte kan tänka ut nåt själv.
Startade ett konto på hp och fick besök av en riktig mansgris. Han sökte en tjej som kunde flytta in hos honom, sköta all mat, tvätt osv så han kunde ligga i soffan och spela tvspel. Nu skötte hans mamma alltingVar såå nära och skriva och fråga om han verkligen menade allvar.
Ta med dig en hund eller tvåHar klarat mig ganska bra från idioter ännu på HP.
Det var en som undrade om jag var intresserad av ett sexäventyr. Jag svarade "Om du är läskunnig så ser du svaret på den frågan i min profil"
Är rätt tydlig med sånt i profilen.
Tog en stund (antagligen medans han läste profilen för första gången) sen kom ett svar tillbaka "95% av kvinnorna brukar ändra sig på den frågan när man väl frågat dom"
Jag svarade "Bra..då lär du inte få några problem med att hitta hugg. Idiot"
Sen blockade jag.
Utöver det så har det varit lugnt på den typen av meddelanden.
Någon som antagligen hade någon form av diagnos skrev också. Det var typ 10 rader helt utan punkter eller stora bokstäver. Svårläst. Han räknade upp vad alla hans familjemedlemmar hette, att hans syster fick tvillingar i juli och att han tyckte mycket om godis och kattungar.
Skriver med 3 olika nu som verkar vettiga och normala. En vill träffas i helgen. Överväger det faktiskt. Är ensam hela helgen och har noll planerat. Man kanske skulle vara lite wilde and crazy och gå på promenad med en okänd man???![]()
Någon som antagligen hade någon form av diagnos skrev också. Det var typ 10 rader helt utan punkter eller stora bokstäver. Svårläst. Han räknade upp vad alla hans familjemedlemmar hette, att hans syster fick tvillingar i juli och att han tyckte mycket om godis och kattungar.
Ge nu kontaktinfo till @mandalaki.Någon som antagligen hade någon form av diagnos skrev också. Det var typ 10 rader helt utan punkter eller stora bokstäver. Svårläst. Han räknade upp vad alla hans familjemedlemmar hette, att hans syster fick tvillingar i juli och att han tyckte mycket om godis och kattungar.
Ta med dig en hund eller två
Har också tre jag skriver med nu, en som bor här i länet och jobbar på samma ställe som min bror
@Trani haha ja det kanske man skulle göra.![]()
Förr fanns det något som hette "Katzenzungen"Seriöst...det var nått med tuggummi...typ bubbelgum el likande.
Ge dom ett smeknamn som du kan använda på bådaHelvete.
Blev lite morsk bakom dataskärmen och har nu tackat ja till en dejt på fredag kväll med en person och en på lördag vid lunch med en annan.
Och bara en bokstav skiljer deras namn åt.
Det här är som bäddat för bloopers.
Är inte lika kaxig längre![]()
Jag kom att tänka på en sak. Jag träffar ju en tjej nu och faktum är att vår första dejt faktiskt var riktigt dålig men ändå på något sätt kom vi över det och dejt nr två var riktigt bra.
Så att dissa för snabbt är dumt.
Ja, det är ju själva affärsidéen - att få folk att betala, gärna så mycket som möjligt, så länge som möjligt. Egentligen också utan lyckligt slutresultat.Appropå att skicka färdiga små texter. Jag hade inte betalvarianten på MP när jag var med. Så jag skickade en "nyfiken groda" till en kille (numera min fästman). Han hade som tur var betalat så vi kunde börja skicka meddelanden till varandra.
Mellan mig och den jag hittade på HP var det likadant, så jag håller helt med. Trodde innan att det "borde" i alla fall halvklicka vid första mötet och hade inte tänkt orka testa igen, men vilken tur att jag gjorde det!
Samtidigt undrar jag var man egentligen ska dra gränsen. Efter två dåliga dejter? Fem? Hur tänker du på den punkten?