Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att det är menat som en "rolig" konversationsstartare förmodligen, hela poängen är att mottagaren inte ska kunna låta bli att svara "andra två vaddå?"

Jag vill inte tro att jag inte skulle klicka med en människa som skulle tycka det var fyndigt att uttrycka sig på det viset, med hjälp av en färdigskriven halv oneliner.

Så det är väl bara bra att min fattningsförmåga skulle sålla bort människan som nånstans mitt mellan mentalsjukhusvarnings-talar-för-sig-själv-rätt-ut-i-kosmos-oberäknelig som någon blir då denne blivit ett med både örsnäcka och mobiltelefon i en intressant affärssamtals-bubbla, och rätt och slätt komplett galen.

Skulle inte heller orka ha en konversation med någon som inte kan tänka ut nåt själv.
Startade ett konto på hp och fick besök av en riktig mansgris. Han sökte en tjej som kunde flytta in hos honom, sköta all mat, tvätt osv så han kunde ligga i soffan och spela tvspel. Nu skötte hans mamma allting :yuck: Var såå nära och skriva och fråga om han verkligen menade allvar.

Har klarat mig ganska bra från idioter ännu på HP.
Det var en som undrade om jag var intresserad av ett sexäventyr. Jag svarade "Om du är läskunnig så ser du svaret på den frågan i min profil"
Är rätt tydlig med sånt i profilen.
Tog en stund (antagligen medans han läste profilen för första gången) sen kom ett svar tillbaka "95% av kvinnorna brukar ändra sig på den frågan när man väl frågat dom"

Jag svarade "Bra..då lär du inte få några problem med att hitta hugg. Idiot"
Sen blockade jag.
Utöver det så har det varit lugnt på den typen av meddelanden.

Någon som antagligen hade någon form av diagnos skrev också. Det var typ 10 rader helt utan punkter eller stora bokstäver. Svårläst. Han räknade upp vad alla hans familjemedlemmar hette, att hans syster fick tvillingar i juli och att han tyckte mycket om godis och kattungar.

Skriver med 3 olika nu som verkar vettiga och normala. En vill träffas i helgen. Överväger det faktiskt. Är ensam hela helgen och har noll planerat. Man kanske skulle vara lite wilde and crazy och gå på promenad med en okänd man???:crazy:

Skulle inte heller orka ha en konversation med någon som inte kan tänka ut nåt själv.
Startade ett konto på hp och fick besök av en riktig mansgris. Han sökte en tjej som kunde flytta in hos honom, sköta all mat, tvätt osv så han kunde ligga i soffan och spela tvspel. Nu skötte hans mamma allting :yuck: Var såå nära och skriva och fråga om han verkligen menade allvar.
Mejla och fråga vad lönen ligger på. :sneaky:

Har klarat mig ganska bra från idioter ännu på HP.
Det var en som undrade om jag var intresserad av ett sexäventyr. Jag svarade "Om du är läskunnig så ser du svaret på den frågan i min profil"
Är rätt tydlig med sånt i profilen.
Tog en stund (antagligen medans han läste profilen för första gången) sen kom ett svar tillbaka "95% av kvinnorna brukar ändra sig på den frågan när man väl frågat dom"

Jag svarade "Bra..då lär du inte få några problem med att hitta hugg. Idiot"
Sen blockade jag.
Utöver det så har det varit lugnt på den typen av meddelanden.

Någon som antagligen hade någon form av diagnos skrev också. Det var typ 10 rader helt utan punkter eller stora bokstäver. Svårläst. Han räknade upp vad alla hans familjemedlemmar hette, att hans syster fick tvillingar i juli och att han tyckte mycket om godis och kattungar.

Skriver med 3 olika nu som verkar vettiga och normala. En vill träffas i helgen. Överväger det faktiskt. Är ensam hela helgen och har noll planerat. Man kanske skulle vara lite wilde and crazy och gå på promenad med en okänd man???:crazy:
Ta med dig en hund eller två :D
Har också tre jag skriver med nu, en som bor här i länet och jobbar på samma ställe som min bror :p

@Trani haha ja det kanske man skulle göra. :D

Ta med dig en hund eller två :D
Har också tre jag skriver med nu, en som bor här i länet och jobbar på samma ställe som min bror :p

@Trani haha ja det kanske man skulle göra. :D

Hund har jag ju så det är ju taget! :)

Vilken lyx att inte behöva anlita hunddagiset!

Helvete.
Blev lite morsk bakom dataskärmen och har nu tackat ja till en dejt på fredag kväll med en person och en på lördag vid lunch med en annan.
Och bara en bokstav skiljer deras namn åt.
Det här är som bäddat för bloopers.

Är inte lika kaxig längre:crazy::nailbiting:

Helvete.
Blev lite morsk bakom dataskärmen och har nu tackat ja till en dejt på fredag kväll med en person och en på lördag vid lunch med en annan.
Och bara en bokstav skiljer deras namn åt.
Det här är som bäddat för bloopers.

Är inte lika kaxig längre:crazy::nailbiting:
Ge dom ett smeknamn som du kan använda på båda ;).

Jag kom att tänka på en sak. Jag träffar ju en tjej nu och faktum är att vår första dejt faktiskt var riktigt dålig men ändå på något sätt kom vi över det och dejt nr två var riktigt bra.

Så att dissa för snabbt är dumt.

Mellan mig och den jag hittade på HP var det likadant, så jag håller helt med. Trodde innan att det "borde" i alla fall halvklicka vid första mötet och hade inte tänkt orka testa igen, men vilken tur att jag gjorde det! :)

Samtidigt undrar jag var man egentligen ska dra gränsen. Efter två dåliga dejter? Fem? Hur tänker du på den punkten?

Appropå att skicka färdiga små texter. Jag hade inte betalvarianten på MP när jag var med. Så jag skickade en "nyfiken groda" till en kille (numera min fästman). Han hade som tur var betalat så vi kunde börja skicka meddelanden till varandra.

Appropå att skicka färdiga små texter. Jag hade inte betalvarianten på MP när jag var med. Så jag skickade en "nyfiken groda" till en kille (numera min fästman). Han hade som tur var betalat så vi kunde börja skicka meddelanden till varandra.
Ja, det är ju själva affärsidéen - att få folk att betala, gärna så mycket som möjligt, så länge som möjligt. Egentligen också utan lyckligt slutresultat.
Han hade betalat en extra grindslant för att ni skulle kunna prata. PlusVIP gör att man kan kommunicera med icke betalande medlemmar. Vad PlusVIP kostar är höljt i dunkel. Jag kan i varje fall inte finna någon info på deras site vad de tar för den tjänsten - mer än att det tillkommer en ytterligare avgift. Det torde väl vara olagligt att sälja sådana tjänster..?

Vet inte vad han betalade, men han säger att det var den bästa investeringen han någonsin gjort, det där medlemsskapet ;)
Jag är tacksam att han gjorde det :love:

Mellan mig och den jag hittade på HP var det likadant, så jag håller helt med. Trodde innan att det "borde" i alla fall halvklicka vid första mötet och hade inte tänkt orka testa igen, men vilken tur att jag gjorde det! :)

Samtidigt undrar jag var man egentligen ska dra gränsen. Efter två dåliga dejter? Fem? Hur tänker du på den punkten?

Efter två dåliga dejter skulle jag nog ge upp. Sen kan man känna att där finns något trots att själva dejten inte var så bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 480
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 311
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka