Förutom de här tre männen har jag hittat ytterligare tre mycket trevliga män på HP. Min lillebror och två av mina killkompisar.....
Alltså... kom på hur illa det lät att gilla inlägget. Men jag kunde inte låta bli att skratta åt det sista!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förutom de här tre männen har jag hittat ytterligare tre mycket trevliga män på HP. Min lillebror och två av mina killkompisar.....
Hmm... Jag dejtar ju inte alls för tillfället. Jag och A är bara vänner fast inte bara men ändå bara vänner. Typ. Och så har jag M som jag ville bli upphånglad av men inte mer än så.STCC har ju allt. Både män och snabba bilar
Går det bra med dejten då?
Ja det var skit det här med Mr Ny.
Det mal som f*n. Jag är ändå över 40 och har dejtat förr...de här dejterna och kemin och humorn var något över det vanliga.
Skriver med 3 st killar som verkar helt okej och ser rätt bra ut men det känns bara.....sorgligt. Men det är bara att gå vidare.
Hmm... Jag dejtar ju inte alls för tillfället. Jag och A är bara vänner fast inte bara men ändå bara vänner. Typ. Och så har jag M som jag ville bli upphånglad av men inte mer än så.
Jag ska börja dejta när jag flyttar. Det är ju helt hopplöst det där med att hitta jobb i annan stad. Hade varit sjukt mycket enklare tror jag om jag hade kunnat säga att jag flyttar p.g.a. kärleken/familj eller liknande. Känns som rekryterarna tycker det låter för vagt när inte den anledningen finns. Så hittar jag inget jobb är planen att börja plugga i Linköping till våren. Tror det blir lättare sen att söka jobb när jag väl är på plats i stan.
@Azalea Nej, någon till last tycker jag inte att jag är.
Varenda telefonintervju/intervju har jag fått frågan om varför jag vill flytta, och jag försöker svara så sanningsenligt jag kan varje gång.
Jag hade tänkt innan att det skulle ses som driftigt att byta stad och visa att jag inte är rädd för utmaningar. Men det känns istället som en nackdel för mig om de väljer mellan mig och nån annan att jag inte bor där. Att de kanske inbillar sig att jag inte kommer bli långvarig, eller nåt.
Hoppar in i tråden, vad säger ni om att träffa någon över nätet?
Någon som gjort de här?
Någon som gjort de här?
Nå det är i princip vad tråden handlar om...
Någon som gjort de här?
@tott träffade väll sin på krogen?Här nätdejtar de flesta av oss
Förresten......är det någon som dejtar på nått annat sätt???????
Guuuuud så 90-tal. Rena stenåldersdejtandet@tott träffade väll sin på krogen?
Ja, det låter väldigt analogt.Guuuuud så 90-tal. Rena stenåldersdejtandet
Hur länge har ni väntat innan ni träffar er nätdejt i verkligheten?
Guuuuud så 90-tal. Rena stenåldersdejtandet