Wilhelm-nej.
Igen då- samma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wilhelm-nej.
Det blev ju ännu sämre när de slängde in en liten snutt när Casper sjöng på Eloise innan, gick inte o undvika att jämföra då o nu.Casper brukar vara en skicklig sångare men den där låten gjorde honom inte alls rättvisa, jag säger också nej.
Trevlig ton i rösten.Jag gillade faktiskt killen med gitarren!
Inte tillräckligt stark låt men coolt framträdande och bäst idag.
Nu var det ju en tydligt svag omgång men ändå lite smått otroligt att vi är så överens i kväll.Troooor jag tyckte den förra var bättre, de tävlade med sist. Men håller med dig![]()
Håller med, det var lite för mycket umpa-umpamelodi. Hade älskat alltihop om låten varit starkare.Inte tillräckligt stark låt men coolt framträdande och bäst idag.
Verkligen! Jag har alltid ett liveframträdande där han sjöng Räck mig din hand live i bakhuvudet och då var det här direkt dåligt i jämförelse.Det blev ju ännu sämre när de slängde in en liten snutt när Casper sjöng på Eloise innan, gick inte o undvika att jämföra då o nu.
Nu var det ju en tydligt svag omgång men ändå lite smått otroligt att vi är så överens i kväll.![]()
Det undrade hon också.Va???!! Hur??!!![]()
Va???!! Hur??!!![]()
Säger detsamma. Tror dock inte den kommer stå sig i topp