Melodifestivalen 2025 deltävlingar 1-5

Jag tycker att hela det här Melloåret musikmässigt har varit uselt. 😅

Bästa låten, i mitt tycke, har varit Greczula.

Håller tummarna för att KAJ lyckas knipa segern nästa vecka. Och självklart att låten INTE översätts till engelska om detta skulle ske. Tänk om vi kunde skicka ett bidrag som inte tog sig själv på för stort allvar och som var på (finlands-)svenska!

Jag är VÄLDIGT mycket efter er idag ! Men asså Scarlet är det ENDA som var ok idag. De skulle faktiskt säkert tom göra sej bra i Eurovision....
Arvingarna - Bara nej
nr 2 ... Trodde det skulle svänga mer, cool scen, men det blev ju bara trist musikalist
nr 3 Saga va ? - Country pop med värdelös text, svängig annars
Victoria, kändes off "mot låten" i början, men den va inte dålig, men ingen wow.
nr 5 Asså ? nja, nä,
Scarlet - som sagt den jag tyckte va bäst idag !

Nu har första "röstningen stängt" =) Så ser fram emot Ronny & Ragge snart !!!

NU förstår jag erat "wtf" ... Var kom det ifrån ? Tjejen var ju mer chockad än Elle som slog Andreas i förra deltävlingen...
Men sjunga kan hon ju definitivt ! Gillar när de kan "hålla tonen" trots att de är helt chockade...
Blev lite besviken på Annika förförra deltävlingen när hon inte sjunga när hon gick vidare (i början) ska du bli nåt måste man kunna "the show must go on" oavsett vad som hänt innan.

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 267
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 757
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 940
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 427
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka