Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Haha tack för alla era söta kommentarer! Jag hoppas också att jag slipper se mig mer i den här tråden hihi men nu när mamma bokat resa mellan 16e och 28e så kommer den väl inte komma förrän nästa år!

viv, nä du kan få känna dig liten ett tag till, det bjuder jag på!

Fick en väldigt rörlig film på monstret igår, förlåt för den dåliga kvallen det är filmat med mobilen.

http://www.youtube.com/watch?v=PYadN55BNrg

Kolla hela, det blir värst i slutet!

Herrejisses vad jag började sakna min mage efter att ha sett filmen på din nya terrorist :eek:

...men inte än kanske :p

Hehe ja de stunderna när den bökar runt är rätt så roliga faktiskt. Men jag föredrar ändå att ha dem på utsidan!

*hrm* Din bebis har ju vänt sig, men är du säker på att han förstått det själv att han inte längre ska backa ut? :D

Hehe är det det han försöker? Komma ut genom munnen på mig? Eller armhålan? Nåt av det känns det som i alla fall och igår avskräckte jag en kompis från att bli gravid haha hon tyckte det såg skitläskigt ut! Fast det är ju inte obekvämt på något sätt, känns bara som en allvarlig magsjuka eller nåt haha.

Min syrra vågar inte känna på min mage ;) Fast den här graviditeten tycker jag oxå de kan kännas läbbigt ibland när jag kan känna hela hennes ben. Rumpan, låret, knät, smalbenet och lilla foten. Hade ju moderkakan som dämpa förra gången nu är de nog nästan så man kan räkna tårna ;)

Nu är det 1 månad kvar för mig om man ska gå efter ultraljudet! Shit vart tog all tid vägen?

1 månad... jag slår vad om att hon kommer innan jag hinner föda, visst kom Rasmus i v 38? Om mitt sista ul stämde och jag har 28e som datum så hinner du nog ploppa långt före mig ;)

Nej hon har utegångsförbud fram till nyår! Här ska inte gå före nån kö. Fast jag trodde jag skulle behöva åka in idag ;)

Gräddas syster lika länge som brorsan är de 4 januari som gäller.

Men himmel vilken vild bebis du har där inne! Och inte dåligt avis jag är, jag vill oxå ha mage igen :love::love:

Jag vet, fasar för hur vild han kommer vara när han kommer ut! :D Det är väl bara å köra på för din del, en påg till kanske? ;)

Oj vilken livlig bebis. :D

Själv hade jag 2 väldigt stillsamma bebisar i magen, allra helst den första.

Men annat är det nu, hoppas det är 3 års trotsen som börjat, annars vet jag inte vad jag tar mig till om det ska bli värre än såhär. ;)

Försöker intala mig att det gott räcker med de tre jag redan har :D

Fast en till skulle ju inte direkt vara ovälkommen, så jag håller dörren öppen och hintar lite till sambon!

Hihi mycket vill ha mer, jag vet hur det känns när det rycker i barnatarmen :love:

Comfort ja det passar ju bra ihop med den andre jag har i så fall :D *skriver staket högst upp på julklappslistan*

1 månad kvar till BF enligt rutin ultraljudet :bump: Men v. 37 och 23 dagar kvar om man ska räkna efter mensens sista dag. (eller idag är det ju 22 dagar för bilden är från igår...)

30025859.jpg

30025857.jpg

oj nu har det hänt grejer sen förra veckan väl? ser inte så smidig ut längre;)

jag minns super väl när jag såg att du hade skrivit i bf-listan at du skulle ha och då var du ju typ i v6! HUR kan du ha bara 22 dagar kvar?! :eek:

Jag tycker inte de hänt nått men ser ju magen varje dag ;) Men har ju haft riktiga ilningar i ljumskarna och främre fogen så visst kan hon ha börjat göra sig startklar (var fullt rörlig i onsdags)

22 dagar kvar låter löjligt lite, men jag får mest panik över att de snart är julafton och vart i h*vete är snön? :cry:

Jag tänkte också på det idag - det var ju igår Jerseyko la ut de allra första magbilderna från en solig vår-trädgård! :eek:
Men om jag ska se det hela positivt så betyder ju det att förhoppningsvis så kommer tiden fortsätta ticka på snabbt, och då är det ju snart april! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?