Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Alltså, jag tror tyvärr du har rätt! :p Men men, jag kan nog leva med att vara en riktig gravidkoloss jag med om det går åt det hållet.
Kan dock meddela att explosionen inte är sådär superhärlig alla gånger - man glömmer liksom bort att det inte är riktigt lika lätt längre att sätta på sig strumpor och skor. :D

Jättesöt mage!!! ÅÅÅåååååååå vad jag längtar efter en bebismage!!!!

var bara tvungen att jämföra lite, här är min mage i v 22 enligt UL

och ja, det blev en jättemage :D Men den var helt fantastisk och jag kände mig aldrig speciellt stor faktiskt!

v39

v 40

sista magbilden med bebis i, v 42 =)

//Julia - nostalgisk

Du får nog snart vara med här! Din mumintroll-mage var så cool, sista magbilden har nog inte jag sett tidigare, haha vilken kul form.

Pojkmage v.22, 36, 40
php7cyubc.jpg

phpbcbpqv.jpg

phpkekcou.jpg

Flickmage v.22, 36
29200818.jpg

29973378.jpg

Åh, fina My-magen! :love: Om jag får se lika fräsch ut som du gjorde trots stor mage så kan jag gå med på det! :D Snart ligger det alldeles säkert ett syskon där i ska du se.

jerseyko; Tycker dina magar påminner oerhört mycket om varandra, skoj att det kan vara så lika! :)

man glömmer liksom bort att det inte är riktigt lika lätt längre att sätta på sig strumpor och skor. :D

:rofl::rofl:

Nähä?

Å särskilt inte efter att man ätit. Fifan. Då åker maten hiss i matstrupen när man ska försöka sig på vinkelvolten. Men än har jag inte bett mannen om hjälp med skorna. Det SKA gå!;)

Haha, det där med hiss i matstrupen känner jag igen.
Ang. strumpor och skor - jag går under smeknamnet Penionären här hemma, för jag envisas med att sitta ner så fort jag ska göra något. :rofl: Än kan jag sitta på golvet och ta mig upp själv, jag tänker INTE bjuda sambon på ett gratis asgarv på läääänge.

I v. 35 har det blivit lite jobbigt kan jag säga. Och även jag får väl bjuda på det. Sambon är dessutom lättroad uppenbarligen...:angel:

Men jag mobbar tillbaka för han har nästan samma midjemått som jag.:D Jag har 104 cm och han 102 tror jag. Hehehehe.

Ja det kan man nog säga, och där är ingenting inuti som tryckts bort heller, jag behöver t ex inte gå upp och kissa mitt i natten (alltid nåt :D)

Japp, ser supersmidig ut:p Oh nu är du ju förhoppningsvis färdigbakad :banana:

Kan du inte skicka en sån pyjamas till mig, jag vill ha!:love:

Skojar du, hellre igår än imorrn! Den var liksom lagom stor för fyra månader sen! Nu passar inte ens mammatröjorna länge :D

Comfort jovisst inga problem de är snorbilliga! Pma din adress så fixar jag en, ska ändå in dit imorrn (min favvoaffär haha)

Premiärvisning för min mage som jag faktiskt tyckte var riktigt stor... Tills jag kikade in här :p

Fegar dock lite och kör påklätt på första bilden :o

v.20 (19+3)
30009473.jpg

Sorry för kass bildkvalité.

Men herrejäklar, det där kallar jag medicinboll deluxe :D

Så jäkla fin, men jag antar att du vill slippa den helst igår ;)

Fina badbollen! Förhoppningsvis hjälpte mina sammandragningar liiiiite i alla fall, vi vill ju se innehållet nu! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?