Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Äsch, det där är ju så olika!

Jag såg ut såhär i v 5 (då syntes det alltså inget)

Och såhär i v 17 (nog tusan syntes det!)

Min livmoder lutar bakåt dessutom, och då säger folk att det ska synas senare... på mig syntes det jättetidigt!

//Julia

Min mage oxå, fick nya bristningar i natt :cry: Trodde jag skulle klara mig på dom jag hade speciellt när bebisen är mindre än vad Rasmus var! Kliar som f*n gör det, tack och lov för babyolja och helosansalva :bow:

Jag hade inte en enda bristning innan denna graviditeten, nu upptäcker jag nya varje vecka på bilderna... Är det därför det kliar så förbannat på magen? Kanske ska ta och olja in magen nästa gång jag duschar då.

Premiär visning för "lilla" pojkmagen :laugh:
Vecka 22+5

30048040.jpg

16 dar? :eek:

när blev alla människr så jädra höggravida egentligen och vart tar tiden vägen??????????????

å några bristningar ser ja då inte till, skrev du inte att du hade fått det?

hur kan du inte spricka :eek:
snart är du i klass med Ameos mage:D

nä bara skojar, men det måste vara jobbigt att inte veta när det är dags väl? vad säger du när folk frågar? - eh, vet inte.. ?

Ja det är helskumt, 16 dagar, de är ju ingenting :eek:

Hela naveln är ju full av bristningar men det syns inte så bra på bilden. De här är en äldre bild så de här är de Rasmus lämna kvar. Så har syrran bidragit med några till.
29920715.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar