Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Hehe jag har ju spruckit ser du väl :D

Idag har jag byggt ett litet hus till min lilla hund, stora hunden låter inte henne komma in i hennes hus. Man ska ju ha nåt att göra :D Angående datumen så säger jag att det var meningen att han skulle komma förra måndagen. Jag tror nämligen inte det dröjer så hemskt länge till. Inatt hade jag ett par onda förvärkar och jag har haft lite mensvärk idag. :bump:

Va, är du redan i v 38? ...och 15 dagar kvar idag!!! Ja shit vad tiden går. Här är det 6 veckor kvar imorgon och jag börjar bli nervös för om den ska titta ut tidigare för den trycker på neråt, men det är säkert normalt...

Vindvissla: Nej det är verkligen ingen dålig kagge du har! Den börjar verkligen bli i klass med Ameos som comfort skrev. Härligt att det äntligen verkar vara på gång nu! Heja heja!!! :bump::bump::banana:

Ja det är helt otroligt. Kan inte förstå de riktigt själv faktiskt för de känns inte som jag skulle vara så höggravid. Sover fortfarande på mage och var nyss ute i snön och skotta och lekte med Rasmus :bump: Känner faktiskt ingenting.
Är ju hos mina föräldrar och de har snöat i över ett dygn nu :love:

kl

Vecka 39 :)

phptqair7.jpg

Undrar hur mkt större den ska bli...

Nu borde det snart komma ett helt gäng bebisar väl??

Hihi du har verkligen inget underhudsfett! Gillar Rasmus också att sitta på magen? Sam blir skitsur om jag försöker bära honom på (den ickebefintliga) höften och vill sitta mitt på kulan. Som tur är är det inte det minsta obehagligt så det får han.

Här är min magfilm, tänk att jag tyckte det syntes i v 16 hihi. Undrar om jag någonsin kommer bli så smal igen!

http://www.youtube.com/watch?v=L9C70ujQii8

Han ska va på magen hela tiden! Så fort jag sitter/ligger ska han "sova bäbis" som han säger och använda magen som kudde och den måste vara bar annars blir han förbannad.
Jag tycker de är smidigt att sätta honom på magen när vi ska gå någonstans :D men så är han ju inte så stor heller (Strax över 80 lång och 10,5 kg)
Går jag upp 2 kg till innan bebis kommer ut hamnar jag på samma vikt som jag hade när jag kom in på förlossningen med Rasmus!

Jag ska oxå göra en magfilm, men hoppas på en sista magbild nu på lördag! Shit snart är det lixom dags att börja tänka på preventivmedel igen! Och få mens....blä..

Sam är inte heller så stor, har inte koll på vikt men han är inte så lång. Men han väger nog 12-13 kg. Tänkte väga honom om vi ändå ska in med nya bebisen. Hihi ja preventivmedel är väl inte det roligaste man kan tänka på, jag är inte så intresserad av några alls som finns på marknaden faktiskt. Jag litar på amningen ett tag, annars hade det ju varit kul med ett syskon :angel:

Cosmic Queen, mitt eget datum var den 14e, men uppenbarligen har jag noll koll på när vi pippade :D Enligt det svenska ul som jag gjorde i vad jag trodde var v 22 så sa hon bf 28e dec, imorrn. Och enligt det irländska ultraljudet en vecka efter det svenska så sa de den 21a. Så jag har liksom hoppats på att mitt eget skulle vara riktigt haha men det verkar som om både jag och irlands apparatur hade fel. Jag var på förlossningen igår och de ville sätta igång mig den 31a eftersom det är princip här att inte låta det gå mer än 10 dagar över, vilket skulle stämma med det irländska datumet. Men jag har ingen lust alls att föda barn på nyår så jag har förhandlat lite... Ska in på tisdag och prata med en konsulterande obstretiker och han ska ge mig en ny dom. Men jag tänker lite att vad ska de göra om jag vägrar komma in den 31a? Hämta mig med poliseskort och bända upp mina ben eller? :D Vi har ingen historia av igångsättande i släkten och bebisen mår toppen där inne.

(oj vad jag babblar på, man skulle kunna tro att jag druckit ett glas vin eller två :D)

Jag ska försöka sätta kopparspiral den här gången, gick ju inte förra gången! När det är dags att plocka ut den är planen att jag pluggat klart. Men tänk så perfekt då passar ju ett 3e barn jättebra :idea:

Vi får plats i huset vi bort nu = jag behöver inte ta studielån. Sen när jag är klar då så har vi säkert pengar att köpa ett nytt, eller helst bygga nytt hus och ett större. Och då blir de ju jättebra för då ser vi ju till att de finns 3 bra barnrum :D

*kl*
V. 24+3, explosionen har avstannat och det är vi tacksamma för. :D Dock har vi fått en vild bebbe istället, men det får man väl ta.
v243.jpg

*kl*

Hej, har nog inte visat mig i tråden innan men följer er andra!

Här kommer en bild på min lilla mage tagen på julafton. (36+3) Har 20 dagar kvar idag.

30121079.jpg

Fina magen! :) Ser ut som du börjat växa mer ja, det tackar jag för. ;) Det betyder ju att min explosion verkligen avstannat, men trots det känns den enorm haha. Undrar hur vi känner i mars? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar