Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

*kl*
Gott nytt år på er allihop! :)
Här kommer två magbilder från igår, v. 25+0! Tiden går foooooort... :crazy:
nyrsmage1.jpg

v26250.jpg

Åh vad fin, du ser ju ut som din användarbild ;)

Cilla: Måste vara magsovningen som gjort de. Men hela jag har börjat svullna lite, får inte av mig vigselringen och den brukar sitta jättelöst!

Vilken kanonfin kula!

Speciella tina förstår om det ska bli skönt att slippa den badbollen, nu är det inte långt kvar! :bump:

Vad fin du är med din mage!

Haha själv sminkade man upp sig, och kände sig så fin igår, när sedan maken fotade och man kollade på bilden såg man hur svullen man var i ansiktet och kände sig inte alls lika fin längre!

Cilla: Ja den blir inte mindre av den skärningen direkt!

Vindvissla: Det ska verkligen bli skönt att få bebis på utsidan istället för insidan! Fast jag inbillar mig att magen inte är riktigt så stor, klänningen luras nog lite!

Då gör man bilderna svartvita så är problemet löst :idea:

Här verkligen kräksnöar de, de står på lokaltidningens hemsida att de ska komma 3 dm snö i natt *suck* Då får de inte komma nån bebis, jag som tänkte försöka få till mig en färdknäpp men de är nog bara dumt för jag tänker inte föda i en bil som ligger i ett dike på en åker!

.......
Därför går SMHI ut med en klass 1-varning som gäller hela Uppsala län men särskilt längs kusten.

En sådan varning innebär att det finns risk för att vissa samhällsfunktioner kan störas av snöovädret. Även vägverket varnar för att vissa vägar i Uppland kan vara mycket svårframkomliga under dagen på grund av snön. Bland annat väg 76 söder om Östhammar, väg 77 mellan Knivsta och Rösa och E 4 söder om Uppsala är redan på fredagsförmiddagen hårt drabbade av snöovädret. Även läget på övriga vägar i Uppsala län är enligt vägverket fortsatt besvärligt.

Senast ändrad:

Tack! :love: Jag tycker du ser ut som en riktig pingla på din bild, oavsett om du är svullen eller ej. Du är ju för tusan höggravid, då FÅR man vara lite svullen. ;)

Oregano; Men nu rodnar jag ju efter alla snälla kommentarer :o Ni är ju för underbara hela bunten. :love:

visst är det bra att lägga ut gravidbilder på sig själv, för ingen säger att man ser förj*vlig ut. :devil:
värsta egoboosten. :love:

speciella_tina:
jo, magar som från början är hyfsat stora blir enorma i sånna klänningar! fast inte desto mindre fina för det! ju större mage, desto vackrare människa!!! (gäller dock bara kvinnor som är gravida. :angel: )

Äh vadå, det gjorde det knappast på min v.6-mage heller - men nog hamnade den här ändå! :D Man får vara mallig har jag hört :angel:

Cilla; Ja men precis! Man kommer ju undan med allt, so what om man ser sliten ut - man är ju graviiiiid! :D

Lägger in en bild igen, tänkte jag skulle börja med att ladda upp när det är ny vecka istället för lite då å då.

v.25+0
30159286.jpg

Inser nu att jag skulle tagit kortet så inte gäddhängsarmen med fulkossan inte kom med:D

Är så dålig att uppdatera med bilder men nu kommer iaf en vecka 40 (39+0) bild. Hoppas bebis vill titta ut snart, 7 dagar till Bf.

30159751.jpg

Kanske dags för mig att lägga upp en magbild:) Smyger mest runt och läser och kollar in alla andras fina magar.

Fått höra att jag har en tjejmage och det tycker jag nog själv också, men min magkänsla säger att det är en kille. Vad tror ni?

Denna bild är tagen 35+6 är nu i vecka 37+0. Om jag nu lyckas lägga in en bild :)

http://forumbilder.se/images/232010111121Pc98f.jpg

säger som Jerseyko, tror du att det är en kille, så är det nog det. Jag var helt nollad hela min graviditet, men sista veckan kändes det sm en tjej och ut kom ju Matilda. :laugh:

Kl
Jag gör premiär i magtråden trots att vår dotter har tittat ut redan.
Min mage kom ganska sent.
Vecka 27-28
DSCN0540.JPG

Vecka 37
DSCN0629.JPG

DSCN0631.JPG

DSCN0635.JPG

Magen syntes inte bakifrån.

Bild 24 timmar efter kejsarsnitt.
DSC00085.JPG

//Zats

jo det är nog som ni säger att magkänslan brukar stämma. Är så himla nyfiken vill att det ska vara på g nu så vi får träffa den lille :)

Vilken smidig mage. Är verkligen helt otroligt vad magarna kan skilja åt och vad olika folk tycker om ens magstorlek. Vissa tycker att det ser ut som jag är gravid med tvillingar för jag är sååå himla stor, Och andra tycker jag har en lagom stor mage.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar