Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

*KL*

Vilka fina magar ni har alla!

Jag håller med, verkligen en smidig mage du hade Zats! Jag tycker att min mage räcker nu i storlek för nu har den samma sf mått som när jag fick sonen. Dock har jag nästan en månad kvar att vänta...

*kl*

v35+1

v351-4_67703469.jpg

v351_67703160.jpg

Syster tyckte magen hade sjunkit lite nu, men jag vet inte :D

Den börjar bli rejäl nu din mage! Ja, jag tycker också den ser ut som en sjunken mage nu. Jag måste också snart uppdatera med ny magbild för den känns gigantisk nu.

Hej igen! Ännu en vecko-uppdatering =) Det är iaf min tanke, att uppdatera i mag-tråden med bilder en gång i veckan nu och framåt.

Nu är vi i v. 21 (20 + 4) och magen växer så det knakar! Denna vecka tycker jag att det har hänt supermycket, magen har blivit hård, naveln har förändrats jättemycket och ja, helt formen har liksom intagit någon form av gravid-form :D

Magen+10-01-06+013.JPG

Magen+10-01-06+011.JPG

Magen+10-01-06+008.JPG

den är jättesöt, börjar bli sådär sött gravid-putig! hittade inte nån v 29, men du kan jämföra med min v 33+3:angel:
29102072.jpg

Käre tid vilken liten plutt du hade, hahaha :D Tänk att det ändå ryms en bebis där inne och att du är så långt gången, helt galet egentligen!

Dock tror jag att jag just nu är extra svullen då jag nog har åkt på en urikvägsinfektion. Men mig gör det inget att den är svullen, nu är den ju så söt så söt :love:

*kl*
Ny vecka igen, v. 27 (26+0) nu. Var tar tiden vägen?! :eek: (och den där lilla smidiga magen jag önskade kan jag ju uppenbarligen glömma..)
v27260.jpg

Hejsan!
jätte fin mage
Hej igen! Ännu en vecko-uppdatering =) Det är iaf min tanke, att uppdatera i mag-tråden med bilder en gång i veckan nu och framåt.

Nu är vi i v. 21 (20 + 4) och magen växer så det knakar! Denna vecka tycker jag att det har hänt supermycket, magen har blivit hård, naveln har förändrats jättemycket och ja, helt formen har liksom intagit någon form av gravid-form :D

Magen+10-01-06+013.JPG

Magen+10-01-06+011.JPG

Magen+10-01-06+008.JPG

Hejsan!
jätte fin mage

Tack så mycket!!

Studerade min mage idag och upptäckte att min hormonrand bara blir mer och mer tydlig hela tiden. Min syster blev helt förfärad när hon såg den, hahaha.. Jag tycker att den är väl helt ok, men hon är mycket utseende-fixerad och frågade om alla fick sådan och om den försvinner sen etc.
Ska bli spännande att se hur hon reagerar på bristningar, om jag får några sådana :D
Själv tycker jag att detta är sådant man kanske får räkna med.

Bra inställning :) Varför ödsla tid, energi och tårar på något man ändå inte kan göra nåt åt... Bristningar mot en liten bebis är väl ändå ett helt okej byte :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar