Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

KL

Dags att lägga upp första magbilden från mig då da...

Den är tagen idag, v20 (19+3)

30254167.jpg

Haha, jag känner mig inte så stor ändå. :D Dock insåg både jag och sambon att magen börjar lägga ut en del under revbenen nu, och att bebis börjar bli stor där inne. Vi tror nog fortfarande att det är en liten 15 cm-skrutt som bor där inne. :angel:

nej inte alls faktiskt jag njuter var dag av att kunna plocka upp saker från golvet, böja mig framåt och ta mig ur sängen utan att låta som en hel hjord brunstiga flodhästar :D

men jag kan klart tänka mig en trea ;)

Haha, du kan få låna den om du vill! :D Jag är så sjukt trött idag, Räkan väckte mig 3.15 och höll mig vaken till 5.30.. Att hen inte förstår att leka får man göra på dagtid liksom. :D

Jag misstänker det, men jag hade ju hoppats på att få sova ut innan hen tittar ut i alla fall. Önsketänkande kanske. :D

*kl*

Lägger in de första brusiga mobilbilderna på mitt monsters hemvist. Är 26+2 idag. :) Har gått upp nästan 10kg nu, i stort sett allt har satt sig på magen.

*moderator tagit bort bilder eftersom de var lösenordsskyddade*

Senast ändrad av en moderator:

Hej Hej!

Det är inget monster :) du har jätte fin mage åå jag vill också..

*kl*

Lägger in de första brusiga mobilbilderna på mitt monsters hemvist. Är 26+2 idag. :) Har gått upp nästan 10kg nu, i stort sett allt har satt sig på magen.

img_0726_69509665.jpg

img_0727_69509738.jpg

img_0728_69509800.jpg

Hej Hej!

Det är inget monster du har jätte fin mage åå jag vill också..

27+0
30273693.jpg

Tycker växandet står rätt still utåt sett eller hur man ska säga.
Känner mig klart mycket tyngre och osmidigare,

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar