Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Tack :)

Jag har flyttat ännu längre bort, hehe, men är kvar i Södertälje kommun. Vi köpte en liten gård som ligger mellan Nykvarn och Gnesta. Trivs superbra faktiskt!

Passar på att säga grattis till lilla Lykke också, även fast det kom som en chock. ;)

Osmidig med den där behändiga saken? ;) Jag tycker den sen alldeles lagom ut, vi kan byta om du vill. :D

:D hehe, det kan vi göra!
116 cm runt magen kanske är skitlitet för min vecka:eek:
Har ingen att jämföra live med.

116 cm?! :eek: Var tusan gömmer du dom centimetrarna kvinna?! Jag har 104 cm på det bredaste stället och jag känner mig enorm. :D

Tror bilden luras lite i och med att jag har så mycket rumpa och boobs.
Allt kanske ser lite jämnare ut då. Men det är gött å ha mycket häck, hade nog tippat framlänges annars:D

Aha men då är du ganska nära ändå, då kanske vi kan ha playdates senare! Haha jag känner ingen jämnårig typ (förutom popcornplayer) som har barn jag är desperat :p

jag hade 112 cm på bredaste stället i v 38!:D
Du som hade sån liten pluttmage! Jag mätte 97 cm igår, dvs i v 28+1 och min mage ser ändå större ut än vad din gjorde i slutet. Ska försöka hinna lägga upp bilder ikväll, nu sitter jag på jobbet och surfar på mobilen... :angel:

Jag har 110 cm runt magen nu idag i vecka 38+0. Och min mage är MYCKET större än vad Comforts var (ska försöka fota lite sen idag). Jag mätte vid naveln, det verkar vara min mages bredaste ställe.

Mätte om mig nu precis. Ok, 116 va väl att ta i, det va visst 114:o
Mätte över naveln. Min BM har inte anmärkt något särskilt heller. Vi i vår familj verkar ha en tendens att få stora magar och stora barn. Minns att storasyrran va enorm när hon väntade sina barn, och jag tror de vägde typ 4,5kg och 3,8kg.
Och så ligger jag på minus 2 kg sen inskrivningen med.

jag hade 112 cm på bredaste stället i v 38!:D

Då var du större än mig!
Min mage mätte 92 cm i v.35

29920715.jpg

29920718.jpg

sen mätte jag magen dagen innan Tilde föddes då hade jag 104 eller 108. Mitt SF mått 2 veckor innan Tilde föddes var 33 cm.

Åh vad jag gärna fyller ut den igen, jag älskar verkligen å vara gravid :love:

vad olika det kan vara!
jag lade ut mycket på sidorna, det var väl därför det blev mycket!
Min midja tokförsvann, sambons kommentar dagen efter förlossning:
-Åh älsklig, du har en midja igen:love:
:D

Å sen kanske det är synd att påstå att jag va av modell mager stackare innan jag blev på smällen.
(enda ogravida profilbilden jag hade)
16039803.jpg

Bor du i Södertälje nu? Det skulle ju vara kalas att ha någon jämnårig med unge att gå runt med härute, det kryllar ju inte precis av den varan härute, haha. Det tar typ 25 min med bil ut hit, så det är inte så farligt.

Min mage mäter 95 nu i 26+5, haha, så kom inte och säg att det är en minimage ;) Imorn ska vi göra ultraljudet på tittut! Håller på att dricker vatten nu så att det ska bli mer fostervatten, så jag bor i stort sett på toaletten nu. :D

Bor du i Södertälje nu? Det skulle ju vara kalas att ha någon jämnårig med unge att gå runt med härute, det kryllar ju inte precis av den varan härute, haha. Det tar typ 25 min med bil ut hit, så det är inte så farligt.

Iiiih jag bor ju i Södertälje :bump: Får jag vara med?

Jättetjusiga magar ni har allihopa förresten :love:

i v 39 var min mage 126 cm vill ja minnas.....

29789891.jpg

:D

kan inte fatta att det där verkligen är jag.... :confused:

här är ja dagen innan jag kläckte.
29892998.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI