Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

*kl*
v. 28+0, nu tror jag det stannat av ett tag (eller så ligger Räkan lite annorlunda) och lika glad för det är jag! :bump:
v29280igen.jpg

Lika söt som vanligt:love:
Och jag är fortfarande sotis, vill ju med ha en så fin mage och inte en strimmig fläskkotlett.;)

Din mage är väl toppenfin den med! Än så länge är inte magen strimmig här, men jag har min beskärda del på höfterna istället ;)

Tackar, och jaa, de känns verkligen som en medicinboll, de är nästan lite "Vindvissla-varning" ;)

Hörudu du!!! :D

Vad intressant att jag blivit ett bukesubstantiv, skönt att ha något att ta till när de vanliga måtten så som "jätte" och "gigantisk" inte räcker till ;)

Efter att ha tryckt ut en 4 kgs klump och en 4.2 kgs klump kan jag säga att det inte var speciellt farligt. Tydligen har det inte så mycket med storleken att göra huruvida man spricker eller inte. Med sista sprack jag inte alls.

Hörudu du!!! :D

Vad intressant att jag blivit ett bukesubstantiv, skönt att ha något att ta till när de vanliga måtten så som "jätte" och "gigantisk" inte räcker till ;)

Efter att ha tryckt ut en 4 kgs klump och en 4.2 kgs klump kan jag säga att det inte var speciellt farligt. Tydligen har det inte så mycket med storleken att göra huruvida man spricker eller inte. Med sista sprack jag inte alls.

Haha, ja, jag menar de, "Comfort-mage" måste ju vara motsatsen :D
Men vaddå, om man ändå ska göra de så är de lika bra att göra de ordentligt :angel:
Skönt att höra att de nog inte spelar någon större roll med bebis-storleken, jag försöker hitta alla möjliga sätt att peppa mej själv till att de kommer att gå bra!
Sen kan jag ju alltid hoppas att han växer så fort därinne att han behagar komma ett par veckor tidigare :idea:

hehe ja det hoppades jag också på, lite kortare graviditet.

bukes egen mag-skala, intressant :D du har jättefin mage iaf, inte lika randig som min!

*kl*

Lägger in mina bilder från v.26+1 igen då jag lösenordsskyddade bloggen de låg ute på, samt in med de nya från idag v.27+1. :)

v.26+1
30300362.jpg

30300358.jpg

v.27+1
30300353.jpg

30300357.jpg

Hehe, sen så behöver vi inte kommentera mina snygga pj-pants heller. :angel: Jag inbillar mig att den har vuxit, för jag känner mig större, samt att jag är otympligare, men det kan ju bara vara inbillning också. :)

Senast ändrad:

Inte jag heller, haha, ingen av mina vänner som förstår att de också borde skaffa barn nu när jag är på g. ;) Men vi borde absolut ses, det skulle vara jättekul! :)

Haha, aa, Sam har en förmåga att trycka in sig överallt där det händer något. Jupp, han är min 5-åriga labrador, min "nuvarande" bebis så att säga. :love:

4171_91522244760_503859760_1608573_1683761_n.jpg

Vad fin han är:love:
Min labbe ska alltid vara framme med när jag tar kort, eller ja, vara framme och ivägen överallt snarare.

Det var jättebra, verkligen! Vi är jättenöjda med att vi gick dit. Jag skulle kunna tänka mig att göra det varje vecka, men Jesper tyckte att det skulle bli lite dyrt i längden... :D

Både mamma och svärmor var helt rörda efteråt och jag behöver väl inte berätta hur mycket rosa kläder de börjat köpa efter att det verkligen blev bekräftat att det var en liten flicka? :crazy: :p

AKB: Nämnda vovve ligger just nu på mina fötter, jag menar, husse är ju borta så han är ju helt ensam med sin lillasyster om han skulle tappa bort mig, hemska tanke! Jag brukar kalla honom för min alldeles egna skugga. :love:

Vindvissla: Haha, eller hur, måste säga att din Sam inte heller går av för hackor. :)

kl

Dagsfärsk bild från mig! Har även varit hos BM idag, Sf-mått på 31, vilket hon tyckte va i minsta laget. Dock har bebis sjunkit ner rätt mycket (hon kände knappt huvudet). Vi ska på ny koll nästa vecka, och har det inte hänt nåt blir det nytt UL. Känner mig lite orolig, men tror oxå att det beror på att bebbe sjunkit ner. Men orolig är man ju alltid!

Vecka 37 (36+3)
http://4.bp.blogspot.com/_IuIvUQMccZ8/S1lqGapbh6I/AAAAAAAAAQY/uSv9XGRF75w/s320/V+36+3.jpg

Att jämföra med vecka 32
http://1.bp.blogspot.com/_IuIvUQMccZ8/S1lqGIYlGuI/AAAAAAAAAQQ/MU6yfchTdus/s320/DSCN1913.jpg

*kl*

Här kommer min mage i v. 25+0, fick kommentaren på jobbet att de tyckte den satt lågt men jag vet inte om jag tycker den är så mycket lägre än någon annans?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 197
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025