Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Men shiit v 36! Dina organ måste vara rejält ihopknycklade där inne hihi. Jag tycker fortfarande det är så skumt hur magar kan vara så olika och ändå rymma precis samma saker!

Jag är iaf jätteglad att se din mage. Jag känner mig som en elefant redan nu, men vi har nog rätt lika magar. Med första barnet hade jag ju ingen magen alls i början.

Men jag är rädd för vart det ska sluta :crazy: HUR stor kommer den bli denna gång? Tänk på att jag bara är 150...

Jag trodde jag skulle bli jätte stor den här gången, magen kom super snabbt och blev stor snabbt. Men sen lugnade de ner sig. Nu är SF-måttet mindre och BM tror även på en mindre bebis.

Kl

Jaha mina vänner, då var det dags för mig att lägga ut första bilden på magen. Bilden togs idag, 19+3.
Det är inte förrän nu som man har börjat kunna se att den växer, vilket är så himla häftigt egentligen! Innan har magen varit som vanligt, med det är väl efter alla lussebullar och julgröt, haha!

Jul+-09+024.JPG

Varför får alla så söta toppiga magar? Min är bara degig och ivägen.
;)
Ska försöka uppdatera med kort i morgon.

24+5
Tycker inte det har hänt så jättemycket sen förra bilden, möjligt att röva
blivit större :D

30142264.jpg

Jag vet inte om jag vill lägga in en bild på min 40 veckors mage bland era små smidiga saker.

Röven blir större för man inte ska ramla framåt för magen och tuttarna växer ;)

Nej, nu närmar det sig! Beräknat BF till den 17:e, men planerat snitt den 13:e, så nu håller vi tummarna för att hon håller sig kvar tills dess! Eller nä förresten, hon får gärna tjuva!

Här är min mage 3 dagar kvar (enligt mig....Rutin ul tycker det är 11 dagar kvar)

30145488.jpg

30145487.jpg

3 dagar innan Rasmus föddes
phpgyi7wf.jpg

det är så kul med sånna klänningar, magen blir ju inte direkt mindre i dom!!!! :D
några veckor till bara, så är den borta sen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar