Fast det är din tredje röst som gör att bollen__ hamnar i ledning sas.
Artline ville jag inte lägga min röst på, som var en som hade två röster, jag känner mig fortfarande misstänksam mot de röster hon fick, vilket jag uttryckte både i mitt röstinlägg och i mitt första teoriinlägg i morse.
Artline kan dock vara ond för det, men ville inte rösta där på det som framkommit igår.
Snurrfian är jag iofs misstänksam emot idag, men vet också att hon kan snurra in sig bra även när hon är god, så ville se mera av vad som framkommer från henne idag och även hur andra får svar på sina funderingar kring henne.
Thoora var jag inte riktigt inne igår på som misstänkt, men idag ska jag titta lite mera på henne då jag tycker flera haft vettiga funderingar kring hennes röstning igår på bollen__, vet ännu inte vart jag har thoora.
Så precis som jag skrivit tidigare så var bollen__ det mest misstänkta jag såg igår totalt, och jag vet mycket väl att min röst kan bli granskad som lägger den sista, däremot kan jag ju inte låta bli att rösta på det jag finner mest misstänkt bara för det?
Skulle bollen__ varit ond så kunde det ju dessutom ramlat in sena ändringar som skulle kunnat rädda henne, eller iaf fått till lottning.
Jag vet med största säkerhet att du inte siat mig, där tror jag att jag hittat både en eller två andra kandidater som ligger före både vad det gäller för den onda siaren samt den goda siaren.
Så hur ska man tolka din röst på mig?
Sitter du i lyan och tycker att det vore finfint att få ut mig?
Eller har du bara tidsbrist och inte hunnit läsa allt ordentligt?
Jag får fundera på det, det är väldigt svårt när du inte har så många teoriinlägg alls förutom dina röstinlägg att bilda en uppfatting där.
Iom att jag vet min roll så hamnar du ju på min bevakalista med din tidiga röst på mig.
Jag har heller inget emot om nu fler känner för att syna mig, tror det kan gynna den goda sida i så fall, även om jag också tror att jag kan hjälpa till mycket även om jag får vara kvar.
I dagens lynch är det ju viktigt att vi får ut en ulv, annars har de fått en smakstart ulvarna
Jag väntar fortfarande på lite mer inlägg som kan visa lite mer vart alla står, så avvaktar tills alla hunnit vara inne så man får en större helhetsbild av alla innan jag lägger min röst idag!