kan det ha varit ett försök till att hinta om sin roll möjligen?meh!!!!!!!
varför fråga något som stod så tydligt om sin egen roll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kan det ha varit ett försök till att hinta om sin roll möjligen?meh!!!!!!!
varför fråga något som stod så tydligt om sin egen roll
Kan man verkligen kalla det haka på dig? Snurrfian uppmärksamma det som misstänkt först. Sedan tyckte Novali också att det var skumt. Sedan använde du det som röstmotivering.
Så egentligen hakade du på hennes teori? Dock så förstår jag din röst bättre än Novalis röst på mig. Det är inte lätt att lägga första rösten.
uppmärksamt!!Kan man verkligen kalla det haka på dig? Snurrfian uppmärksamma det som misstänkt först. Sedan tyckte Novali också att det var skumt. Sedan använde du det som röstmotivering.
Så egentligen hakade du på hennes teori? Dock så förstår jag din röst bättre än Novalis röst på mig. Det är inte lätt att lägga första rösten.
Men hade inte du röstat på mig så hade hon röstat på mig. Det är det som är skumt med bollen.
Ja märkligtAllt är skumt med bollen__ varför fråga så om sin egen roll? Fattar nada...
Det stämmer. Det var ju thoora jag tänkte på.
Ok, jag gör om.
Jag tycker att thoora gör det väldigt lätt för sig som så snabbt hakar på cirkus teori mot bollen__.
Klara röstar på thoora
Jag vill nog lägga en säkerhetsröst (ifall jag somnar eller om fölningen kommer igång och jag inte kan närvara)
Det har ju inte alls hänt så mycket, men jag reagerar på bollen__
Hon ställer ett par frågor varav den ena är tydligt besvarad redan i lekstart - det behöver inte betyda nånting, men jag kan ändå tycka att sån nonchalans kan vara skum. Sen så tycker jag att rösten på Snurrfian är ganska feg på något vis. Hon vill inte rösta på Artline för det har Habina redan gjort med samma teori som hon själv tänkte sig, då tycker hon istället att Snurris är skum som var den första som påpekade att det är skumt att inte ha sett macken. Alltså jag får känslan av att hon inte vill lägga andrarösten på Art, men inte heller rösta på Habina (som kunde varit en möjlighet) utan väljer en helt annan. Nånting klingar lite falskt.
cirkus röstar på bollen__
Det bär mig lite emot att ta upp det här som en teori, för jag tycker förstadagsdiskussionerna kring roller och vilka följder olika scenarion kan få är roliga. Men det är en sak att be om förtydliganden och fundera kring händelseförlopp, en annan att ställa raka frågor som är direkt besvarade i rollistan. Det senare tyder på nonchalans och nonchalans är ulvigt enligt mig.
thoora röstar på bollen__
För mig är det troligare att om Bollen nu var ond och undrade skulle hon ta det i PM med LL.
Bara en kommentar till det här, men när jag satt i lyan var det onekligen rätt bekvämt att sitta och ställa dumma frågor i tråden. På det viset skulle ju aldrig en ond göra liksom... Och med facit i hand är jag ju rätt tveksam till att bollen__ faktiskt ställde frågorna för att hon undrade, jag förstår faktiskt inte alls hur hon spelade.
Nu ör det jag som är jobbig
Thoora hakade väl inte direkt på någon teori om Bollen?
Tycker de röstar efter helt olika teorier?
Mjae, jag tycker nog att jag också tog upp nonchalansen angående rollbeskrivningen i mitt teoriinlägg. Dock så la jag till tanken om att hon röstade på Snurris istället för habina. Så här i efterhand tolkar jag henne mest som väldigt osäker - skit att jag inte förstod det då.
För övrigt så känns det skit att lägga första rösten på den som åkte. Men hon gjorde ju helt klart en väldigt underlig grej att ställa frågorna om egna rollen sådär.
du tyckte inte att novali01 gjorde det lätt för sig som hakade på habinas teori mot Artline
Nu ör det jag som är jobbig
Thoora hakade väl inte direkt på någon teori om Bollen?
Tycker de röstar efter helt olika teorier?
bara dubbelkollar nu @Blacksmithfarm
bikten till prästen har också nattDL? Eller kan den göras närsom? Bara att den var tvungen att göras innan nattDL2?
Jodå. Det var nog därför jag blandade ihop dom. Men jag var ute efter att rösta på den som röstade på bollen, det var ju där jag byggde min teori.
Jag fick lite panik där när jag upptäckte att jag röstat på fel person. Var tvungen att bygga ihop en teori på någon minut samtidigt som familjen pratade med mig. Det blev inte perfekt, det erkänner jag, men jag lyckades inte formulera mig bättre. Jag tyckte ändå att thoora var snabb med att lägga andra rösten med en teori som visst hade vissa likheter med den som cirkus hade.
Förlååt! Har precis kommit hem från mötet och ser att jag dog
Jaa, och du är ju inte ens med! Annars hade ju du sluppit åka först liksomStackars liten boll.. tradigt att åka i första.. JAG VET!!
Jag känner att Novali var snabb med att haka på cirkus och rösta på bollen__. Jag tror att hon kan vara en ulv som hittar en teori som hon tycker att hon kan haka på.
Klara röstar på Novali01
Jag tycker att Lobelias sammanställning är väldigt bra.
Jag vill lägga till några saker som jag reagerade på.
Först och främst är det Novli01s röst, den om någon kändes som extremt enkel. Visst ansåg hon redan innan röstningen börjat att det var skumt att inte ha sett Macken, men ärligt att rösta på någon bara för att den inte sett Macken när det ändå hade hänt litegrann känns extremt enkelt. Men egentligen så är det ju bara riktigt skumt om det visar sig att Art är god - för då känns det som att Novali01 skjutit sig rejält i foten.
Klaras röständring är ju också rätt skum, varför gå efter den som följde rösterna på bollen__ och inte den som följde rösten på Artline. Och att dessutom ha fel på vem som röstat var känns skumt. Jag får inte riktigt ihop det. Å ena sidan utstickande och det brukar inte ulvar/onda vilja göra, men å andra sidan så kan en ond "dölja" sig bakom vad de onda inte "borde" göra.