OBS DL är snart.DagDL Måndag kväll 21:00
NattDL Tisdag morgon 08:30
Vill putta upp det här ifall det är fler än mig som missat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OBS DL är snart.DagDL Måndag kväll 21:00
NattDL Tisdag morgon 08:30
Jag skulle behöva rösta nu och jag tycker att bollen_s röst på mig skaver men jag har ingen lust att hämnd rösta, samtidigt så skaver det lite varför bollen inte ville rösta på Habina som faktiskt var den som la en röst på Artline. Skulle det betyda att både Habina och Bollen är onda?
Snurrfian röstar på Habina eftersom Bollen väljer att lägga sin röst på mig istället för Habina trots att hon ansåg att det var skumt att rösta på Artline. (Snacka om invecklad röstmotivering... )
1-2 min till DL @Lobelia!Pust, tur att det var så lite skrivet, kom hem för 12 minuter sedan.
I god tid alltså.1-2 min till DL @Lobelia!
du tyckte inte att novali01 gjorde det lätt för sig som hakade på habinas teori mot ArtlineDet stämmer. Det var ju thoora jag tänkte på.
Ok, jag gör om.
Jag tycker att thoora gör det väldigt lätt för sig som så snabbt hakar på cirkus teori mot bollen__.
Klara röstar på thoora
jag...Om @Blacksmithfarm är LL.. Vem sköter då röstlistorna?
Jag var fyra när macken sändes @Artline så du har ingen bra ursäkt.
Men jag blir misstänksam mot Novali som hakade på en så dålig teori från mig... Hade jag hunnit in tidigare hade jag nog ändrat röst till henne.
Men hade inte du röstat på mig så hade hon röstat på mig. Det är det som är skumt med bollen.Fast nu när jag läser ikapp måste jag erkänna att bollen__ betedde sig väldigt märkligt. Varför inte rösta på mig om rösten på artline var konstig?
meh!!!!!!!Egentligen skulle väl Roger aldrig blivit bilmekaniker. Han skulle blivit superstjärna, egentligen. Men nu när han och Roy har bilmacken så är det som det är. Det enda han kan göra är att drömma sig bort. Problemet med drömmar är att man sover när man har dem. Och när man sover kan man inte jobba.
Roy får ett utbrott när han hittar Roger sovandes under en bil och säger till honom att han lika gärna kan sluta jobba på macken, eftersom han ändå inte gör någon nytta.
bollen__ var Roger (präst)