haha, ja, men de kan liksom omöjligt ta död på dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jodå men jag blev spooky - du vet känslan när man inte vet vad man ska tro på? och jag ser det inte alls som omöjligt att LenaH och Idahoe är onda ihop - bara så det finns på pränt iom att jag behöver sova
Håller verkligen en tumme för att idahoe inte är god nu för då är det grattis onda som gäller (och det isf välförtjänt)
Om vi var onda ihop så hade det väl varit smartare att rösta på Ida?jodå men jag blev spooky - du vet känslan när man inte vet vad man ska tro på? och jag ser det inte alls som omöjligt att LenaH och Idahoe är onda ihop - bara så det finns på pränt iom att jag behöver sova
Håller verkligen en tumme för att idahoe inte är god nu för då är det grattis onda som gäller (och det isf välförtjänt)
sen vet jag iofs inte om det är bra att ida dör hellerhaha, ja, men de kan liksom omöjligt ta död på dig.
Du lever iaf!Förlåt!
Jag har inte kunnat leka på hela dagen och kvällen. Sorry!
Nångång får vi väl svar...sen vet jag iofs inte om det är bra att ida dör heller
både i leken och irl!Du lever iaf!
nej, det står bara om de är gjorda ganska långt senare. jag antar att diskussionen som var då kom fram till detta var för att det inte går att kontrollera. men sen kan ju alla LL ändå ha sina egna regler.
både i leken och irl!
att man röstar på den som är ulvigast är en ok motivering?GA s röst kommer inte räknas men Q är godkänd.
GA s röst kommer inte räknas men Q är godkänd.
bara hoppas att rösterna är rätt fördelade onda/goda då.Haha, du ser!
att man röstar på den som är ulvigast är en ok motivering?
jo, fast i så fall är väl regeln onödig - det vanligaste är väl att man röstar på den som är klart ulvigast så rösten är väl en motivering i sig?Kan bero på att hintar är tillåtna tänker jag mig?