Lägga pengar på hyreshus?

Sv: Lägga pengar på hyreshus?

Där jag bor nu har jag inte lagt ett öre på själva lägenheten (Radhuslägenhet med trädgård), eftersom jag inte vill bo kvar här länge.

Innan jag flyttar kommer jag att fixa det som blivit pga "slitage", för sådant blir det av ett barn och x antal hundar :p Får måla om sonens rum, för han hittade en tuschpenna en gång och ritade på väggarna... Mina valpar tuggade på några lister som får bytas ut senare, och jag ska måla om i sovrummet sen också pga blodstänk över två väggar. Haha, det där lät skumt såg jag nu, men min ena hund skadade örat väldigt illa - och innan hon kunde bli sydd (Hände en sen kväll) så skakade hon på huvudet så att såret gick upp och det stänkte bloddroppar över dom två väggarna som sängen är vid.

Liknande trådar

Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 050
Senast: nyttnick
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 619
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 025
Senast: Milosari
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 025
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar