R
Raderad medlem 94602
Ni som INTE ser poängen med att dela trådarna.... Är ni ute på dejtingmarknaden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spelar det någon roll?Ni som INTE ser poängen med att dela trådarna.... Är ni ute på dejtingmarknaden?
Ibland hjälper inte all pedagogik o välvilja i världen. Det kan finnas en rad olika orsaker till det.Det KAN inte vara ditt enda svar på mitt långa inlägg.
Ibland hjälper inte all pedagogik o välvilja i världen. Det kan finnas en rad olika orsaker till det.
Men får jag fråga varför du vill ha en yngre man? Varför är det viktigt?Jag har suttit och läst in mig lite här och det är intressant vill jag lova! Många aha upplevelser.
Jag tror när jag tänker efter pontiac att du blir så illa åtgången för att din inställning och syn på flirt, dejtande attraktion och åldersperspektiv är så sjukt vanligt. Och trist. Du får nog klä skott nu för en hög med drumlar som många här har träffat på irl. Om du läser och funderar kring det som skrivits i den här tråden och även ställer frågor om något känns konstigt eller främmande så kommer du att ha en enorm fördel på området jämfört med andra män.
Alla människor vistas inte bland människor som analytiskt begrundar könsroller och ens inser att vi dras med så mycket konstiga sanningar som gör att vi snarare cementerar och godkänner sjuka jävla normer och tar dem som sanningar.
Jag tycker jag har bilden klar över hur din omvärldsuppfattning ser ut och den är inte ovanlig bland folk i allmänhet. Jag har en fot kvar i en sådan miljö och det är så frustrerande att jag vill gå ut och slå huvudet i väggen efter att ha fikat eller festat med dem.
De tror på riktigt att män är si och kvinnor så. Jag läser inte lite sånt hos dig pf. Killar är blyga utan sprit och blir stöddiga grupp. Män är inte så intresserade av att vara med på bild osv. Det är ju inte sant! Du måste förstå det. Det är sant där du vistas! Där jag har mitt huvudsakliga umgänge ser det annorlunda ut och en kille som kommenterade en servitris röv skulle snarare få en smäll än ett skratt. De vill inte att förknippas med neandertalarfasoner och ingen är det minsta blyg vare sig med eller utan sprit.
Sedan tycker jag att du får önska vilken ålder du vill på ditt ragg! Bara du inte tror att det är norm att kvinnor ska vara yngre. Likaså ska väl 50 plussaren ha rätt att önska hon också. Du får väl tacka nej! Att nypa dig är inte okej däremot.
Jag söker själv partner och är 45 och jag vill ha en yngre man. Det kan jag väl erkänna. Men jag tror samtidigt att händer det så händer det och nu är han väl lastgammal eftersom jag sagt så.
Ni som INTE ser poängen med att dela trådarna.... Är ni ute på dejtingmarknaden?
Undrar hur många det skulle bli kvar på Buke om det infördes ett förbud mot icke hästägare?Som trani säger: det spelar ingen roll. Jag har inte häst längre, då skulle jag kanske inte få vara på Buke överhuvudtaget.
Som trani säger: det spelar ingen roll. Jag har inte häst längre, då skulle jag kanske inte få vara på Buke överhuvudtaget.
Ja, precisUndrar hur många det skulle bli kvar på Buke om det infördes ett förbud mot icke hästägare?
Självklart ska alla som vill få skriva i trådarna. Men samtidigt så antar jag att många vill att dejtingtrådarna ska handla om att berätta om hur det går med sitt dejtande och reflerktera kring det. Och att om man är i ett förhållande kanske man inte har det behovet och därför inte ser något fel med att tråden handlar om annat.
En liten tonårskille alltså, ser direkt det som diskuteras i tråden samtidigt som fullvuxna män tycker att det är lite luddigt och lite svårt att inte kränka.
Det här förstår faktiskt inte jag. Om alla som vill prata dejting bara pratar dejting så kommer ju tråden att handla om det igen. Som i alla andra trådar på Buke. Risken nu är ju att någon, återigen eftersom det händer i varje dejtingtråd på Buke, skriver nåt kvinnofientligt eller märkligt och så får ingen kommentera det eller ifrågasätta för MINSANN handlar bara tråden om dejting och vill du prata om nåt annat får du göra det i en annan tråd.Jag höll på en hel dag och funderade hur jag skulle göra då det var mycket tydligt att de som ville prata kring sin dejting inte längre kunde göra sig hörda i denna tråden.
(...)Samtidigt som det är uppenbart att det just är män med taskig kvinnosyn som är det stora problemet för alla som nätdejtar.