↑
jag var ju den ende i gänget som var singel...å hon var snygg å trevlig å så hetsade ju dom andra på mig...
Så hon bad om det, eller vad? Därför att hon var snygg och trevlig så hade du rätt att bedöma och värdera hennes kropp?
.......................................................
Hon bad kanske inte om det... men det är Hooters upplägg.. å ju mer servitriserna vickar på rumpan å visar urringningen.. ja desto mer dricks får dom...... det är lönen man lever på
↑
inte fasen kunde jag tro att hon var svenska..... men gjort är gjort...
Så då är det alltså okej enligt dig att bedöma och värdera en annan människas kropp så länge hon inte förstår vad du säger?
.................................................................
Vi värderas alla på nåt sätt.. antingen utseende/rikedom/karriär/släktskap.. bara att jag råkade bedöma hennes bakdel ju
↑
nåt är det ju som gör att man vill ta kontakt med det motsatta könet......
Absolut. Diskussionen - om du har läst den - handlar fortfarande om HUR man tar kontakt.
.................................................
Mmmmm.... det är det som är det svåra ja.......komma på det där som gör att folk vill fortsätta prata efter första meningen..... eller att nån svarar tebaks
↑
jag var ju den ende i gänget som var singel...å hon var snygg å trevlig å så hetsade ju dom andra på mig...
Så hon bad om det, eller vad? Därför att hon var snygg och trevlig så hade du rätt att bedöma och värdera hennes kropp?
.......................................................
Hon bad kanske inte om det... men det är Hooters upplägg.. å ju mer servitriserna vickar på rumpan å visar urringningen.. ja desto mer dricks får dom...... det är lönen man lever på
↑
inte fasen kunde jag tro att hon var svenska..... men gjort är gjort...
Så då är det alltså okej enligt dig att bedöma och värdera en annan människas kropp så länge hon inte förstår vad du säger?
.................................................................
Vi värderas alla på nåt sätt.. antingen utseende/rikedom/karriär/släktskap.. bara att jag råkade bedöma hennes bakdel ju
↑
nåt är det ju som gör att man vill ta kontakt med det motsatta könet......
Absolut. Diskussionen - om du har läst den - handlar fortfarande om HUR man tar kontakt.
.................................................
Mmmmm.... det är det som är det svåra ja.......komma på det där som gör att folk vill fortsätta prata efter första meningen..... eller att nån svarar tebaks
↑
killar är oftast blyga utan alkohol....
Bullshit.
.............................................
Du anar inte hur många killar det står å trycker mot stolpar å i mörka hörn på dansställen.... som ingen hellre önskar än att gå fram till den där tjejen som dom sett så många gånger... men dom vet att dom kommer att stamma å göra bort sig bara.. jag är en av dom
↑
Bullshit.
.............................................
Du anar inte hur många killar det står å trycker mot stolpar å i mörka hörn på dansställen.... som ingen hellre önskar än att gå fram till den där tjejen som dom sett så många gånger... men dom vet att dom kommer att stamma å göra bort sig bara.. jag är en av dom
↑
går en ensam kille på gatan en lördagskväll så kanske han bara nickar till när han möter nån.. men är det 3-4 kompisar å lite alkohol.. då kommer dom plumpa kommentarerna som ett brev på posten ju...kolla urringningen, schysta spiror... etc etc........
Klicka för att se mer...
Och det tycker du är helt i sin ordning, med andra ord?
...............................................
Nej det är det inte verkligen... men jag har åxå varit chaffis mer än en gång åt tjejgäng.. å dom har iafall inte varit speciellt blyga med att kommentera
↑
Klicka för att se mer...
Och det tycker du är helt i sin ordning, med andra ord?
...............................................
Nej det är det inte verkligen... men jag har åxå varit chaffis mer än en gång åt tjejgäng.. å dom har iafall inte varit speciellt blyga med att kommentera
↑
jag har en som jag tycker om när hon dyker upp på mitt jobb omålad i varselkläder.....men när hon spacklar sig å fixar löshår å svart kjol..njaee.... ja då är hon inte lika intressant som vardags tjejen ju.....
Vad vill du säga med det här? Att du tänker fortsätta värdera kvinnor efter ålder, utseende och tuttstorlek oavsett vad? Spacklar sig? Seriöst? Så jävla nedvärderande. Lycka till med din fortsatta dejting.
....................................................................
Inte nedvärderande .. bara att det är den naturliga tjejen JAG faller för och tycker om
/är inte bra på å citera å klippa å klistra.....S
Vad vill du säga med det här? Att du tänker fortsätta värdera kvinnor efter ålder, utseende och tuttstorlek oavsett vad? Spacklar sig? Seriöst? Så jävla nedvärderande. Lycka till med din fortsatta dejting.
....................................................................
Inte nedvärderande .. bara att det är den naturliga tjejen JAG faller för och tycker om
/är inte bra på å citera å klippa å klistra.....S