A
avslutat medlemskap
Jo jag vet att det finns extra tjocka säckar avsedda för detta men hur många tror du har det hemma? En vild gissning från min sida (och andra som just forskat om detta) är mindre än ett av 100 hushåll.Om jag inte missförstod gör man nr 2 i säcken o kissar ute? men wc papper läggs i säcken. Finns extra tjocka säckar
Sen detta med "om vattnet tar slut får jag väl köpa på Ica eller macken eller käka på Donken",,,,,,, ähum, riktigt så kommer det inte att funka för iom. att strömmen går så slocknar kassorna och butiker och näringsställen stannar och stänger, dessutom ligger deras lager på vägen och det lilla som finns i butiken kommer att ta slut snabbt om dom ens har öppet. Tanka kommer inte heller att funka för kulissräkneverken är utbytta mot digitala dito, kulissverken kunde handvevas för dom var egentligen en pump (ett jävla vevande blev det, men det gick) men dagens flödesmätare kan inte handvevas och pumpen i botten på lådan går inte heller att köra utan el. Så funkar det digitala on demandsamhället.