Kort på era körhästar!

Sv: Kort på era körhästar!

detta är mitt varmblod som jag kör:D:
ShowFriend.asp
 
Sv: Kort på era körhästar!

Kan hon allt du begär med vagn även vid tömkörning?
Och är det ofta borde du nog göra något åt det??
O helst inte med vagn efter! Det är farligt och ni kan ju skada er!
Kurs? Tränare?

Det ser annars trevlig ut, bra sele o bättre vagn :) - men var har du hjälmen? :D
 
Sv: Kort på era körhästar!

O var har du vagnen :D
Nejdå jag vet att körningen är på G :)
Fin pålle, black beaty :D

/L
 
Sv: Kort på era körhästar!

_L_ skrev:
Kan hon allt du begär med vagn även vid tömkörning?
Och är det ofta borde du nog göra något åt det??
O helst inte med vagn efter! Det är farligt och ni kan ju skada er!
Kurs? Tränare?

Det ser annars trevlig ut, bra sele o bättre vagn :) - men var har du hjälmen? :D

Just det momentet som jag krävde av henne där kan hon flytande när vi tömkör och hon gjorde det precis innan, men när vi skulle göra det igen så blev det surt. Hon brukar vara snäll att köra, men som sagt hade hon lite pms besvär just den gången:angel: Jo jag vet att vi kan skada oss när det blir så, men vi blir lika sura båda två:D . Och hon stegrade ordentligt bara en gång..
Jag letar tränare för fullt, men hittar ingen ännu. Men ska fortsätta mitt sökande.

Skönt att selen och vagnen är bra. Jag var så osäker innan på det. Hjölmen låg på hyllan i stallet:o
 
Sv: Kort på era körhästar!

Haha...jag kan checka in om ett par månader så kanske den finns med på bild (drömmer bort)

Tackar...hon är bara bäst tycker jag!:love:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Tävlade du något i sommar, såg inte dig på de två jag hann till :) Men har sett bilder på internet på din häst, minns inte var men det var körbilder från ett ridhus.
 
Sv: Kort på era körhästar!

*kl*
Här är min dressyr/körhäst.
Jättebra kombination för när han går dåligt i dressyren så skyller jag på att han är en körhäst och när han inte går bra i körningen så skyller jag på att han är dressyrhäst :angel: :rofl:
03.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

japp det är samma häst första bilderna är tagna i februari o de sista (nybygd vagn) är tagna för ett par veckor sen
de första är på första körturen skyfall var det då=(
 
Sv: Kort på era körhästar!

Jaha,då ska vi se...

Pamela:ardenner,7år.Neg:"rädd" när vagnen låter,"karl" körd pos:Drar nästan hur mycket som helst..går att köra för allt,harv,vagn osv



Olliver:shettis,17år..neg:lat,vill helst inte gå sj pos:alla akn köra honom,har en jätte fin form



Flingan:shettis,13år..neg:inget pos:går jätte bra,pigg,gillar det



Det var alla..
Den här körd men körs inte:Uke:friser,9år



Hoppas dom duger:D
 
Sv: Kort på era körhästar!

Ursäkta om jag kapar tråden här men jag gör det ändå :devil:

OT!!!
Kotte är rädd för kammera blixten så jag kan int ta kort på han. Men jag lovar att han är dö läcker alltså.

Jag vågar påstå att särskrivningar inte kan existera bland människor över 90 år. Särskrivningarna kommer efter påverkan av anglosaxiskan (engelskan) som blir mer och mer påtaglig i dagens moderna samhälle. En sådan påverkan fanns inte när du var ung Pufffan.

Nu finns många ord som T-shirt, Corn Flakes, overall (eng. over all) eller pullover (eng. pull over). Vi har engelska låneord överallt. Jag tycker du har störtsköna inlägg Pufffan men jag tror jag fattar att du är båg. Ord som uttalas som ett ska man skriva ihop och det vet äldre människor, de skriver helt enkelt inte i sär.

Således skriver man inte "dö läcker" utan "döläcker". Man skriver inte heller "kamera blixten" utan "kamerablixten". För vi säger ju inte "dö...läcker" om något, eller? Vi säger t.ex. inte heller "toppen....kul" eller "super.......snabb" :rofl:

I något inlägg sa du att du hade ett modem som uppkoppling, men hur kan då vissa av dina inlägg vara postade med två minuters mellanrum? Lev väl Pufffan, du är kul! :p
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 534
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 649
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 314
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 839
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp