Kort på era körhästar!

Sv: Kort på era körhästar!

Här är min fjording Pontus,14 år gammal under återinkörning :)

 
Sv: Kort på era körhästar!

MaratonbildFlyinge.jpg
IMG_1713.jpg
[/IMG][/IMG]
IMG_1636-1.jpg

Här är lite bilder på våra körhästar. Silver (den vita såklart)kördes in förra året som 18 åring! Lothar 15 årig shettis (med 10 årig kusk på shettis EM)och Ivanhoe 15 årig fredriksborgare.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Tack. Köpte ny kamera förra året. Kul att ta kort med en så bra kamera! Fin fjording du har:d
 
Sv: Kort på era körhästar!

Ja det kan jag tro, saknar verkligen en riktigt bra kamera, min blir bara bra bilder med om det är sol ute, och det är ju inte alltid det är det :smirk: Tack! Han är ju inte min men jag har gjort allt jobb med honom så jag tar åt mig äran ändå ;)
 
Sv: Kort på era körhästar!

Tja!
Vi bor/bodde i samma "by"! Lustigt när man känner igen sig så där. :D Jag har sett er på vägarna ett par gånger men inte vågat gå fram, utan beundrat er på avstånd istället. Det ser alltid så härligt ut! :)
*kl*

Här kommer några nya bilder på mitt djur:

DSC07714.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

Tja!
Vi bor/bodde i samma "by"! Lustigt när man känner igen sig så där. :D Jag har sett er på vägarna ett par gånger men inte vågat gå fram, utan beundrat er på avstånd istället. Det ser alltid så härligt ut! :)

Som vanligt blir jag jätte nyfiken när folk säger sådär. Vem är du då?
Vi bor där fortfarande kan man ju säga, vi är bara på "semester". Så du kommer få se oss igen:D
Några nya bilder från denna dag:
Fabian0500.jpg
[/IMG]
Fabian0522.jpg
[/IMG]
Fabian0533.jpg
[/IMG]
Fabian063.jpg
[/IMG]
Fabian120.jpg
[/IMG]
Fabian1277.jpg
[/IMG]
 
Sv: Kort på era körhästar!

*kl*

Det här är min Dimma. :love: Nordsvensk brukshäst e: Vikt, 5 år, och under inkörning. Har dragit lite diverse: stockar, harv och släpa, men ännu inga "hjulfordon" (vilket endast beror på att vi inte har ngn vagn/kärra. Hon har varit mogen för det länge nu) Helt fenomenalt temprament: arbetsvillig och extremt lättlärd. Inte mkt mer att önska sig. Hon är väldigt vacker och charmig dessutom (men det syns inte riktigt på kort vid halt: -hon slappnar av så magen åker ner och ser stor ut, öronen åker ut åt sidan och så hängläppen då, förståss! ;) )

10663131.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

Fin häst för att vara nordsvenskbrukshäst:) Brukar annars tycka dom ser så "tråkiga" ut, men din var fin.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Fin häst för att vara nordsvenskbrukshäst:) Brukar annars tycka dom ser så "tråkiga" ut, men din var fin.

Jag antar att det var en komplimang , så tack :D , men jag måste säga att jag tycker många bruksnordsvenskar är vackra! :love: Min förra var väldigt lik din Fabbe, för övrigt! Har tyvärr inga bilder i datorn på honom...
 
Sv: Kort på era körhästar!

Din nordis är så fin :love: ! Och så glansig :D ...
Shit vad jag saknar min "gamla" nordis :(

Mvh
Eran Emma
 
Sv: Kort på era körhästar!

Tack så mkt! Vi får hoppas att domaren på premieringen i slutet av juli tycker samma sak om min älsklingstjej!
 
Sv: Kort på era körhästar!

Här kommer "min" sött nos :) Tyvärr ingen kör bild :( men men ... Snart kanske?

52923_1179910374.jpg


94602_1180812826.jpg


30206_1180813801.jpg


Ursäkta denna bildbomb ;)

Mvh
Eran Emma
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 534
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 648
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 314
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 839
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • Kan man ens göra rätt längre?
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp