Kort på era körhästar!

Sv: Kort på era körhästar!

Jag var tvungen att fråga min syrra om hon kände igen er och hon sa att "det är ju Nikki från jobbet!" Elin heter min syrra, och Maria heter jag, rider på sork ett par gånger i veckan men har tyvärr ingen egen häst. Drömmen vore ju en kallblodstravare eller en bruksis, men det kostar ju tyvärr lite att ha häst. ;) Härliga bilder är det!
 
Sv: Kort på era körhästar!

Fin häst för att vara nordsvenskbrukshäst:) Brukar annars tycka dom ser så "tråkiga" ut, men din var fin.

TRÅKIGA? Vad säger du människa :eek: :p Det var det värsta på länge tror jag ;) En tråkig nordis har jag nog aldrig sett.
 
Sv: Kort på era körhästar!

har du klickat på länkarna?

I och med att jag sitter på seg modem så har jag gjort inställningarna så att jag bara ser länkar och inte bilderna direkt, annars tar det en halv evighet att öppna vissa trådar :D

Men jodå såg nu att det står att hon lagt in länkar i sista inlägget, men det fungerade inte ändå :confused:
Får testa att logga ut och se om det fungerar då, om det är någe sådant skumt.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Lägger in några bilder från idag:
Nerevidstrandenmedvagnen0033.jpg
[/IMG]
Nerevidstrandenmedvagnen0111.jpg
[/IMG]
Nerevidstrandenmedvagnen018.jpg
[/IMG]
 
Sv: Kort på era körhästar!

Fenton:Underbara hästar du har,gillar Svarten skarpt =)

Vet tyvärr inte hur man lägger upp bilder men ni kan se O`boy på mina andra bilder.
 
Sv: Kort på era körhästar!

111 cm Knabstruppersto, 9 år. Köpte henne som 3-åring. Underbar körhäst på alla sätt, enda negativa är att hon har bråttom iväg i början! :)
11609059.jpg

11609058.jpg

9192079.jpg

och så min underbara blivande körhäst... :love:
11602510.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

Skickar lite härliga körbilder uppifrån norraste norr, där vi är ute och njuter av fjällvärlden mitt i natten!!!! Framför vagnen 2 st hackneys. Hästarna är inte mina, utan ägs av våran dressyrtränare som för tillfället hälsade på oss ett par dagar med sina hästar och vi förenade nytta med nöje:bow:

11522547.jpg


11522545.jpg


11522544.jpg
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 534
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 647
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 314
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 839
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avlivning älskade katt
  • Valp 2024
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp