Kort på era körhästar!

Sv: Kort på era körhästar!

Synd att det ska vara så svårt att ta kort i ridhus!!

Måste bara stolt visa upp en bild...
05339cb886954ec9dc2c49b0daefab6e.jpg

Ingen bom bakom!!! :love:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Nora skrev:
Synd att det ska vara så svårt att ta kort i ridhus!!

Måste bara stolt visa upp en bild...
05339cb886954ec9dc2c49b0daefab6e.jpg

Ingen bom bakom!!! :love:
:rofl: ja och inte blir det lättare när personen fräser så in i helsicke så fotografen inte törs ta mer utan gömmer snällt undan kameran.

Wiho!
vad kul! Det verkar gå stadigt frammåt för er :banana:
Är det eran transport? :eek: ni skulle inte sakna den om den försvann i så fall va? Om jag byter ut den mot vår gamla och målar lite Ume grejs på den :angel:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Här finns lite bilder på min Tootsie, blivande körhäst (och ridhäst)... Vi tömkör för fullt, ska straxt börja hänga på draglinor!! Hon är korsning islänning/knabstrup. Blir fyra år i sommar... (Det går att bläddra vidare i albumet om ni vill se fler bilder... Hon finns i helfigur ett par bilder framåt...
http://www.fotogalleriet.se/pic_show_id1883023.html
 
Sv: Kort på era körhästar!

skogstomten skrev:
:rofl: ja och inte blir det lättare när personen fräser så in i helsicke så fotografen inte törs ta mer utan gömmer snällt undan kameran.

Wiho!
vad kul! Det verkar gå stadigt frammåt för er :banana:
Är det eran transport? :eek: ni skulle inte sakna den om den försvann i så fall va? Om jag byter ut den mot vår gamla och målar lite Ume grejs på den :angel:

Små men stadiga steg framåt! Upptäckte dock en okörbar del av hästen under gårdagens banträning... :devil:

Transporten är inte vår även om vi hade velat. Det gäller att ha kontakter!!:D
 
Sv: Kort på era körhästar!

ne hon vill komma till mig o lulla med den gamla gubben så han kan lära henne ett o annat hyss...
 
Sv: Kort på era körhästar!

Nora skrev:
Små men stadiga steg framåt! Upptäckte dock en okörbar del av hästen under gårdagens banträning... :devil:

Transporten är inte vår även om vi hade velat. Det gäller att ha kontakter!!:D
Asch då, då kunde jag ju inte sno den av er. *mutter*
jaja kontakter kör vi med också,brukar snyllta på ett stort nytt sånt där om vi ska åka längre bitar, eller som när min lille fölis ifjol skulle fraktas till bättre bete, då körde vi också lyx variant. Dom är så underbara dom där vagnarna. :love:
Sånt eller Boj med sadelkammare ja tack! :angel:

Oki? vad var det då?
Den okörbara del?

Du förresten... erat schema med aktiviteter som finns på hemsidan, det står ju bara veckonummer, hur vet man vilekn dag det är om man vill titta eller så?
 
Sv: Kort på era körhästar!

Om jag säger hand och ajaj kanske du förstår? Så otroligt laddad och spänd.

Bojsläpen är också fina, ett sånt har vi också lånat! Det gick han rakt in i. Men umesläp känns ändå som det absolut bästa, när man blivit rik. Tänk ett umesläp med vagnsplatta och en skön automatväxlad bil som jag kan dra den med....:love: Den dagen...

Köraktiviteterna är på söndagar om inte annat står vill jag minnas. Men säkrast är att kolla upp med någon av oss om det blir någonting av. Nu kan vi börja köra utomhus (snart även på banan som inte känns som en störtloppsbacke:) ) så då kan nog tiderna variera lite. Om några veckor kanske man till och med kan ha en maratonträning!! :eek:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Blåsor? :) *trög Kattis* :o

Ja jag föredrar också Ume, fast karln gnäller så på deras bakluckor, han har fått de på hjärnan. :rofl:
(och sånt är en smula segt att bli av med)

Oki, men främst söndagar alltså?
Ja jag får väl köra PM terror av dig senare då :)

Utomhus??? vafasen vi bor söder om er och likt :devil: :devil: :devil: har vi bra mycket mer snö kvar.
Den här byn är PEST, snö håla till max, stor skillnad bara nån 1-2 mil bort. GARGH!
Nej jag är inte frustrerad, är så lugn sååå. :angel:

Nora skrev:
Om jag säger hand och ajaj kanske du förstår? Så otroligt laddad och spänd.

Bojsläpen är också fina, ett sånt har vi också lånat! Det gick han rakt in i. Men umesläp känns ändå som det absolut bästa, när man blivit rik. Tänk ett umesläp med vagnsplatta och en skön automatväxlad bil som jag kan dra den med....:love: Den dagen...

Köraktiviteterna är på söndagar om inte annat står vill jag minnas. Men säkrast är att kolla upp med någon av oss om det blir någonting av. Nu kan vi börja köra utomhus (snart även på banan som inte känns som en störtloppsbacke:) ) så då kan nog tiderna variera lite. Om några veckor kanske man till och med kan ha en maratonträning!! :eek:
 
Sv: Kort på era körhästar!

På hjärnan bokstavligt talat eller? :D Vad är det för fel på dom?

Inga blåsor nej, men fram mot kvällen släppte värken i dom...

Terrorisra på du. Banan som är framme nu har varit plogad, nån dm kvar på den oplogade igår tror jag. Men det försvinner snabbt nu i den underbara sommarvärmen:love:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Här har vi solsken och blommor i rabatterna. Gräset växer i hagarna! Vi har kört maraton i helgen!:bump: :banana:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Sluuuta pina mig!! :devil: Om jag ändå kunnat komma ner nu. Fast här är det ju faktiskt sol och varmt idag men snön ligger ju kvar på sina ställen och det är ett tag kvar tills backen tål maratonträning...
 
Sv: Kort på era körhästar!

Ja, Stina tyckte det var helt otroligt att komma från ha pulsat i snö, till full vår. Dessutom så kom hon på torsdag kväll och fick direkt slänga in väskorna i lastbilen och åka på träningstävling till skåne tidigt på fredag morgon. Där blev hon blöt från topp till tå i de två vattenhindrena! Tur att det var badväder;)
 
Sv: Kort på era körhästar!

miamiamia skrev:
Här har vi solsken och blommor i rabatterna. Gräset växer i hagarna! Vi har kört maraton i helgen!:bump: :banana:
:eek: :devil: :crazy: :mad:
HM!
Tacka vet jag vinter och snö :angel:
Så skönt så, nej då inte en minsta smula ironisk.
 
Sv: Kort på era körhästar!

GAAAHHHH:devil: Kan inte du sluta skriva om sommarväder nu någon månad till? :angel: Jag inser ju att jag bor på helt fel ställe där jag går och bara fryser 7 månader om året.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Nora skrev:
GAAAHHHH:devil: Kan inte du sluta skriva om sommarväder nu någon månad till? :angel: Jag inser ju att jag bor på helt fel ställe där jag går och bara fryser 7 månader om året.
Ska vi göra en Norrländsk kupp? så hon lär sig veta hut! :devil: ;)
 
Sv: Kort på era körhästar!

Okej, ni kan ju alltid köra ner ett lass snö till mig:bump: :rofl:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Jag har sett vildvuxna blommor i Umeå idag! haha!:bump: :banana:
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 534
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 649
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 314
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 839
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • E-coli hund
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp