Kort på era körhästar!

Sv: Kort på era körhästar!

Är det inte läskigt att inte se vägen du kör på? Är så van vid min plutt, så jag hade tyckt att det var obehagligt att köra utan att se vart man är på väg.
 
Sv: Kort på era körhästar!

det gick faktist bra skall göra om den så den blir högre när jag har tid=) men men vi skall bara fritisköra då hästen älskar det... enligt honom kunde man inte skritta men trava på stället jäte fint kunde vi med öronen spetsade testade även galopp o det gick fin fint...
 
Sv: Kort på era körhästar!

Den lille är en gatukorsning fr England o Faffie är en tvättäkta tyrolerhaflinger fr Österrike. /L
 
Sv: Kort på era körhästar!

Skimmlarna är connemaror och den stora ÄR stor 160 tror jag.
Och tyrolarna är ju ursprungsflingorna så att säga:D
 
Sv: Kort på era körhästar!

Aha, alltid kul med havreflingor :D

Min nya körhäst mkt liten, alltså hon är bara 2 dagar gammal! :D
JMMNPOCNOPQMN8.jpg

Nordsvensk/ardenner :love:
 
Sv: Kort på era körhästar!

_L_ skrev:
Aha, alltid kul med havreflingor :D

Min nya körhäst mkt liten, alltså hon är bara 2 dagar gammal! :D
JMMNPOCNOPQMN8.jpg

Nordsvensk/ardenner :love:


var inte förvånad om du kommer ut en dag o hon inte är kvar :love:
 
Sv: Kort på era körhästar!

_L_ skrev:
Vad är den för ras(er) på skimmlarna?
Jättesöt :D Arab?
Faffie är väl kanske en haflinger eller ett russ?

/Lisa


Här satte jag kaffet i halsen. Skimlarna ser nästan på pricken ut som min gammelhäst (lipizzaner) och hans kompis (arabkorsning) och fuxen med tecken liknar grannens ponny. Kanske dubbelgångare...
 
Senast ändrad:
Sv: Kort på era körhästar!

Vilken liten goding:love:
Faffie kastade sitt föl 4 v innan fölning så det är lite sorgligt att se småbäbisar. Men det är kul att det går bra för andra för det var förfärligt jobbigt att mista ett föl,inget jag önskar min värsta ovän!
Ta väl hand om den lilla,vad heter hon? /L
 
Sv: Kort på era körhästar!

*kl*

Här kommer några nya bilder på mitt djur:
DSC07710.jpg
[/IMG]
DSC07714.jpg
[/IMG]
DSC07709.jpg
[/IMG]

Vi är faktist på bilden, kolla noga:
DSC07704.jpg
[/IMG]
DSC07734.jpg
[/IMG]
 
Sv: Kort på era körhästar!

Lärka(-pärk) i ena ridhuset i Umeå alltså för en gångs skull inte med loksele ;) nyttigt med lite sådan träning.
Synd bara att matten blir så :devil: nervös så hon knappt vet vad bak och fram är på hästen. :eek:


Lrkaskummume.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!



hmm funkar detta? så fall. min gamla sköthäst.
Tapper Launcher. Vbl travare. -99
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 534
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 649
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 314
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 839
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp