Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu törs fegisen vara i vardagsrummet
Blänger dock misstänksamt på ballongerna, är en snögubbe i andra hörnet av rummet.
Isis hade gått på attack rakt av
UFOn ju!Haha, vi har ju ofta ballonger eftersom jag älskar det
Ruben och Prada leker med dem.
Paisley är rädd även för de små
Töntkatt
UFOn ju!
Fullt vaccinerad katt; jag skulle försöka ta det kalltLillekisse nyser lite nu och då. Han är inte snorig och inte det minsta påverkad i allmäntillståndet (och jag tänker ICKE ringa veterinären på juldagen för en förkylning. ) men bör det gå över av sig självt om en liten förkylning är allt som felas?
Vaccinerad är han ju, och inte går han ute och träffar andra katter heller. Jag får lyssna lite extra när han sover bredvid mig bara antar jag.Fullt vaccinerad katt; jag skulle försöka ta det kallt
Lillekisse nyser lite nu och då. Han är inte snorig och inte det minsta påverkad i allmäntillståndet (och jag tänker ICKE ringa veterinären på juldagen för en förkylning. ) men bör det gå över av sig självt om en liten förkylning är allt som felas?
Lillekisse nyser lite nu och då. Han är inte snorig och inte det minsta påverkad i allmäntillståndet (och jag tänker ICKE ringa veterinären på juldagen för en förkylning. ) men bör det gå över av sig självt om en liten förkylning är allt som felas?
Åh det är definitivt mer än bara en tillfällig irritation, han nyste hela dagen igår, och några gånger i morse, men han har sovit gott och andas fint. Inget snor heller. Lika hungrig som vanligt också, men nyser han fortfarande på måndag ringer jag definitivt veterinären.Han kanske vara nosat in lite damm från kattlådan, eller haft en kamp med en damråtta bakom soffan? En nysning eller två hade jag inte brytt mig om.
Om han fortsätter nysa eller verkar irriterad, snorig runt nosen eller börjar få kladd i ögonen är det något annat, då skulle jag ringt och rådfrågat Vet.
Åh det är definitivt mer än bara en tillfällig irritation, han nyste hela dagen igår, och några gånger i morse, men han har sovit gott och andas fint. Inget snor heller. Lika hungrig som vanligt också, men nyser han fortfarande på måndag ringer jag definitivt veterinären.
Jag och min plånbok är glada så länge vi slipper under storhelgsdagarna bara.
Tack, det hoppas jag också. Jag är lite extra nojig efter Kailzie känner jag, trots att hon inte var sjuk per se. Mitt hjärta bara, jag pallar inte.Vi håller tummar och klor för att det inte är något långvarigt eller farligt!
Så söta.Törnis är kattvakt!!! Tog ca 30 min innan jag blev godkänd som slav. Har tagit bort alla blommor/blomkrukor/vaser och dyra antika prydnadsföremål och hoppas att hemmet inte ska rämna helt
Här är dom!
Visa bifogad fil 82637
Underbara små troll! De ser ut som att de hör hemma i dina tavlorTörnis är kattvakt!!! Tog ca 30 min innan jag blev godkänd som slav. Har tagit bort alla blommor/blomkrukor/vaser och dyra antika prydnadsföremål och hoppas att hemmet inte ska rämna helt
Här är dom!
Visa bifogad fil 82637
Underbara små troll! De ser ut som att de hör hemma i dina tavlor
Hur länge blir du kattslav?