Nej, gick in på toa och ställde ner lådan och släppte ut kattenHade du såpass stor transportbur att du fick in en liten kattlåda i den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, gick in på toa och ställde ner lådan och släppte ut kattenHade du såpass stor transportbur att du fick in en liten kattlåda i den?
Kolla!! Det här blir nog nästa inköpt för mig. Bonnie behöver mattor på trappstegen och de som satt här när vi flyttade hit, börjar ha gjort sitt. Hittade dessa!! Tassarna lyser i mörkret
Så himla roligaMåste ha!!
https://www.amazon.se/dp/B0813FBB6B...t_i_9952D2QYT1CT5AJ1VFAM?_encoding=UTF8&psc=1Visa bifogad fil 81725
Nu kommer jag att låta som hundra procent nybörjare på katt, men jag har aldrig förr haft katter som gjort kattiga saker (ätit kattgräs, använt kattmöbler, lekt med kattleksaker etc.). Det kan ju bero på att de fått gå ut och därmed fått mycket av kattbehoven uppfyllda där. Men iallafall, kattungen älskar leksaker och mest älskar hon när vi stoppar in typ en vippa eller liknande under något annat, t.ex. en filt. Därför tänkte jag köpa nån variant av "undercover mouse" till henne som hon kan roa sig med själv. Är det nån som har tips på en sån som är rolig och som era katter uppskattat extra mycket?
Inte katt, men jag har åkt nattåget till Norrland många gånger med mina hundar, och flera gånger har det varit katter i kupén. Det har sett ut att fungera bra. Nu har jag inte åkt tåg under pandemin och jag vet att det är ett annat bolag som kör, men ofta när jag åkt har jag sett till att få sitta i den fd rökkupén (den är alltså sanerad, luktar inte rök) så att man får som en egen liten avdelning med max något djur till. Har man tur blir man ensam i den och då kan man ju låta katten strosa fritt.Någon här som har erfarenhet av att resa långt i tåg med katt? Rör sig om närmare 17 timmar.. Några tips?
Kim är inte heller någon jättepurrig katt även om han är en riktig klängapa. På morgonen dock, när han tycker att jag ska kliva upp, låter han som ett sågverk och biter mig i näsan och längsmed käklinjen.Paisley är en märklig liten katt.
Hon är alltid med oss, men på liten avstånd. Vill absolut inte klappad och spinner inte.
Förutom på nätterna
Hon fortsätter väcka min sambo genom att bita honom tills han klappar henne samtidigt som hon spinner för fullt.
Händer kanske två gånger varje natt, själv sover jag![]()
Kolla!! Det här blir nog nästa inköpt för mig. Bonnie behöver mattor på trappstegen och de som satt här när vi flyttade hit, börjar ha gjort sitt. Hittade dessa!! Tassarna lyser i mörkret
Så himla roligaMåste ha!!
https://www.amazon.se/dp/B0813FBB6B...t_i_9952D2QYT1CT5AJ1VFAM?_encoding=UTF8&psc=1Visa bifogad fil 81725
Idag kom det in en till fluga. Den gick samma öde till mötes som den första.Min lilla katt är verkligen blixtsnabb. Idag fångade hon en fluga. Den åt hon upp.
"O Christmas tree, O Christmas tree, your ornaments are history."