Kattsnack #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toni hade tagit sig in under diskbänken på egen hand. D.v.s. både öppnat och stängt dörren efter sig. Plötsligt brakade det till. Dörren under diskbänken öppnades och ut kom Toni med en mus.

Nackdelen är att hon inte dödar musen så där på en gång så det får väl jag göra. Helst innan jag går och lägger mig.

Just nu är musen lös någonstans i sovrummet.
Jag fick fatt i musen och nu är den död och utkastad, till katternas förtret.

Toni är lite rastlös så här års när det är skräpväder ute så hon försöker slita ner papper jag har på kylskåpet. Men tidigare idag var hon "på jobbet" och spanade in läget under diskbänken. Är glad att jag har katter som håller efter mössen. Lina verkar dock inte så bra på att fånga möss. Hon verkar föredra att ta sork. Bra det också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
791
Senast: Bison
·
Katthälsa Jag har två katter som lever sitt liv som (huvudsakligen) innekatter. Vi bor dock i ett gammalt, otätt hus nära skog och betesmarker, så...
Svar
12
· Visningar
897
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
959
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar