Kattsnack #8

Jag märkte någonting fantastiskt smidigt för ett bra tag sedan! Lilleknas har två kattlådor bredvid varandra här i kök/vardagsrummet, en täckt och en öppen. Tanken var att flytta in en av dem i sovrummet eller badrummet men jag känner egentligen inte att det behövs... så nu har han istället valt att ha en kisslåda och en bajslåda!
Han gör aldrig båda två i samma låda och det är ju skitsmidigt när man ska städa dem. I bajslådan behöver jag i princip aldrig byta strö till exempel. Den är bara full hela tiden och så plockar man ut bajspluttarna. :D

Sambon fick hämta ut paketet 😁
Supernöjd 😍
IMG_20220125_150249.webp

Liknande trådar

• Låst
Övr. Katt Vi fortsätter att dela med oss om våra kära katter och hur de styr våra liv med lurviga järntassar. :love:
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
124 736
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 547
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 567
Senast: Stereo
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 720
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare