Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu äter Lina. Så bra.Jag begriper mig inte på mina katter ibland. Idag skulle Toni inte ha torrfoder utan hon stal Linas blötmat så Lina blev undanskuffad. Så jag fick göra en ny portion blötmat till Lina, men då skulle hon plötsligt inte ha alls. Hon brukar ju inte neka till att äta.
Åh, jag längtar tills det blir sommar! Då SKA jag se till att få fler lediga dagar så att hunden och katten kan vara ute och påta i trädgården med mig. Jag ser så fram emot att lilleman ska få utforska vår lilla plätt i härligt solsken (med långlina på. )!Katterna är i himmelriket, 4+ ute och snön har smält bort från balkongen. De väntar på våren när balkongdörren står öppen nästan hela dagarna De var ute och nosade lite nu ikväll, stackarna blev pjutt då jag stängde igen men får öppna en stund imorgon istället.
Han kommer älska detÅh, jag längtar tills det blir sommar! Då SKA jag se till att få fler lediga dagar så att hunden och katten kan vara ute och påta i trädgården med mig. Jag ser så fram emot att lilleman ska få utforska vår lilla plätt i härligt solsken (med långlina på. )!
Hur tror du dinosaurerna dog ut?
Ta avföringsprov och skicka in till labb.Kattungen fortsätter att bajsa löst, fick tvätta av henne inatt också.
Ringde FirstVet igår kväll, de rekommenderade skonkost så ska köpa det idag.
Uppfödaren skulle ta parasittest på sina katter, de var testade för ett år sedan.
Blev nojjig för giardia
Men jag hoppas att de bara fått i sig något olämpligt. Men känns ju lite sådär när det är båda två som är lösa i magen..
Uppfödaren skulle ta avföringsprov och skicka in.Ta avföringsprov och skicka in till labb.
Jag skulle ta hela magtarm-paketet så får du med allt relevant. Tritrichomonas och Giardia framförallt, men även isospora förekommer förutom de vanliga spolmaskarna och bandmaskarna där dock de sistnämnda sällan ger större problem.Uppfödaren skulle ta avföringsprov och skicka in.
Finns en uppsjö av tester ser jag när jag googlar, vilket är viktigast att testa för när det kommer till katt?
Självklart. När ska man annars ha rally?
Självklart. När ska man annars ha rally?
Det bästa är om man dessutom kör en repa över sängen, rakt över oss som sover. Gärna med ett litet extra avstamp i magen på en.
Och det är helt hysterisk en liten smidig varelse som katten kan väsnas.
Låter som tre hjordar elefanter som brakar samman
@Bison
Har du fått dörrmattan du bestållde? Blev det bra?