Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, jag ÄLSKAR henne! Hon är en underbar komiker!
Katter och kartonger alltså...
https://www.washingtonpost.com/home/2022/01/08/cats-took-vitamix-hostage/
Verkar som det bara är mina katter som fullständigt skiter i kartonger
Oavsett sort eller storlek. Prada kan bli arg och jama ilsket om det står en i hallen, ta bort den där! Det ska vara ordning och reda, inga saker där de inte ska vara
Sådan matte, sådan katt
Mina bryr sig inte heller, varken om någon står framme eller om den skulle råka vara "fel".Verkar som det bara är mina katter som fullständigt skiter i kartonger
Oavsett sort eller storlek. Prada kan bli arg och jama ilsket om det står en i hallen, ta bort den där! Det ska vara ordning och reda, inga saker där de inte ska vara
Morris har inte heller fattat grejen med kartonger.Verkar som det bara är mina katter som fullständigt skiter i kartonger
Åh, älskar små katt-damer som vill ha ordningFatty snodde med sig fjädervippan och gick runt med den.
Prada gick efter och var så upprörd.
Så får man faktiskt inte göra! Matte ska ha den och leka med oss!
Kunde inte slappna av innan jag tagit tillbaka den från Paisley och ordningen var återställd
Nu upptäckte jag också att kattungen var lös i magen, så fick tvätta henne också.Såg idag att vår ena katt var lös i magen, hon hade kräkts i källaren under natten också. Har duschat av henne i badkaret.
Fy sjutton, funderingar kring magen börjar snurra direkt, om hon bara fått i sig något olämpligt? Men hon är ju innekatt..
Hon är pigg och som vanligt annars!