Köpt nytt, nästan exakt likadant. Det tar liksom lika lång tid att städa runt trädet som det tar att städa resten av husetSå nu fick det vara nog.Visa bifogad fil 80507
Det är en viss skillnad på bild ett och två
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpt nytt, nästan exakt likadant. Det tar liksom lika lång tid att städa runt trädet som det tar att städa resten av husetSå nu fick det vara nog.Visa bifogad fil 80507
Konstigt… Båda mina (honor) är kastrerade vid ca 4-5 månaders ålder. Inga konstigheter.
Är väl ”den gamla skolan” som pratade om sex månader. De flesta kastrerar betydligt tidigare än så idag.
Alice beter sig som att hon svälter och längtar efter varje måltid. Men jag tror inte riktigt på henne, för som med din Prada så ratar hon allt som är människomatEfter nästan tre år har vi hittat något Prada gillar
Kavli skagenost, hon ville, smaka en gång när sambon åt och nu är hon helt besatt
Varje gång man går in i köket hoppar hon upp på bordet, stirrar på kylskåpet och jamar.
Men bara skagen, inte räk och absolut inte kräft.
Bara lite, lite på fingret i taget och är det någon bit spottar hon ut den
Fatty Batty äter allt![]()
Alice beter sig som att hon svälter och längtar efter varje måltid. Men jag tror inte riktigt på henne, för som med din Prada så ratar hon allt som är människomat
Alltså, ratar hon räkor eller ost eller liknande så kan hon inte vara såå hungrig![]()
Ni har sådana konstiga katter.Prada har fri tillgång på sitt rc torrfoder, den enda sort som duger åt fröken kräsen. Petar i sig kanske 1/2 dl om dagen
Skulle antagligen hellre svälta ihjäl än äta räkor![]()
Ni har sådana konstiga katter.Alla mina tre har varit matmonster - gamle Kisse åt till och med upp en hel djuptallrik med halvfrusna ärtor en gång, och en HEL (!) grillad kyckling medan jag var i duschen (en annan gång).
Bekvämt värre! Jag sneglar inte alls med onda ögat mot Dumbo härhemma.Haha!
Paisley äter det mesta men måste vara i små bitar och ska serveras.
Hon stjäl aldrig något, går att tina köttfärs på köksbänken osv![]()
Bekvämt värre! Jag sneglar inte alls med onda ögat mot Dumbo härhemma.
Fast en ska inte klaga, det är ju himla lätt att använda mat som motivation för allt då istället.![]()
Haha, jag trodde först det var en stiliserad spindel på matskålen, sen såg jag att det en siluett av ett katthuvud och det jag trodde var spindelben var morrhår.Det här är liksom Kimchi hela dagen, hela natten, oavsett vad jag har i handen! Tack nej till en räka?! w00t?!
Alltså bara för att det råkar vara hemma hos mig är det faktiskt inte spindlar överallt!Haha, jag trodde först det var en stiliserad spindel på matskålen, sen såg jag att det en siluett av ett katthuvud och det jag trodde var spindelben var morrhår.![]()