Babbla på du.Äh, jag ska sluta babbla om Bonnie. Tack för stödet i alla fall. Ni får hålla tummarna
Är ju så fruktansvärt när de mår dåligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Babbla på du.Äh, jag ska sluta babbla om Bonnie. Tack för stödet i alla fall. Ni får hålla tummarna
Babbla på du.
Är ju så fruktansvärt när de mår dåligt.
Fick du någon tid? Om hon fortfarande har sådär ont skulle jag annars åka in akut till annat djursjukhus. Bagis brukar också ha svårt att ta emot men kan alltid vara värt att ringa, Awake tar emot men har bara öppet fre-mån. Södran brukar sällan säga nej. Journalen från Albano kan ju skickas till den som tar emot.Det är hemskt. Grät hela kvällen igår.
Fick du någon tid? Om hon fortfarande har sådär ont skulle jag annars åka in akut till annat djursjukhus. Bagis brukar också ha svårt att ta emot men kan alltid vara värt att ringa, Awake tar emot men har bara öppet fre-mån. Södran brukar sällan säga nej. Journalen från Albano kan ju skickas till den som tar emot.
Nej inte över telefon, men en undersökning kan ju vara på sin plats ändå för att se om det är höften eller något annat som spökar. Skönt att hon är lite bättre i alla fall.Hon har varit mycket piggare både igår och imorse. Så jag avvaktar lite. Blir hon så där igen, ringer jag. Hon är så stressad hos veterinären att jag drar mig så! Men de får inte skriva ut starkare medicin utan undersökning antar jag? Trots att prover är tagna nyligen?
Det här med att Albano ställt om till akutsjukhus gör mig otroligt stressad med!
Nej inte över telefon, men en undersökning kan ju vara på sin plats ändå för att se om det är höften eller något annat som spökar. Skönt att hon är lite bättre i alla fall.
Sen natten till idag och fram till för nån kvart sen har Lillkatten vart fasligt besvärlig. 2.30 på natten började hon tjuta om att gå ut och hon hade sååå tråkigt, höll på nån timme såpass högljutt att jag blev tvungen fundera en extra gång om hon verkligen är kastrerad men det är hon... Sen lugnade hon ner sig iaf. Sen jag kom hem idag har hon varvat mellan att vara mysig och vilja bli kliad till att vara riktigt jävlig mot Lilla herrn och flyga runt överallt. Hon lyssnade inte ens på honom när han pep sitt "stopp-pip" utan fortsatte jaga honom Jag avbryter sällan men gjorde det nu och efter ett tag varvade hon ner iaf.
Kattskrälle, tur hon är söt! Och mysig mellan varven även om hon ger mig gråa hår. Men hon lär väl växa upp hon också... nån gång...
Sen natten till idag och fram till för nån kvart sen har Lillkatten vart fasligt besvärlig. 2.30 på natten började hon tjuta om att gå ut och hon hade sååå tråkigt, höll på nån timme såpass högljutt att jag blev tvungen fundera en extra gång om hon verkligen är kastrerad men det är hon... Sen lugnade hon ner sig iaf. Sen jag kom hem idag har hon varvat mellan att vara mysig och vilja bli kliad till att vara riktigt jävlig mot Lilla herrn och flyga runt överallt. Hon lyssnade inte ens på honom när han pep sitt "stopp-pip" utan fortsatte jaga honom Jag avbryter sällan men gjorde det nu och efter ett tag varvade hon ner iaf.
Kattskrälle, tur hon är söt! Och mysig mellan varven även om hon ger mig gråa hår. Men hon lär väl växa upp hon också... nån gång...
Bäst jag ställer in mig på 10 år till av detta, för säkerhets skull, dåJag väntar också på att min ena ska växa upp. Väntat i 10 år nu. Men hoppet är det sista som överger en!! ✌
Bäst jag ställer in mig på 10 år till av detta, för säkerhets skull, då
Äsch då, hon är så söt mellan varven och man smälter ju fullständigt, speciellt när båda 2 ligger och myser ihop Lilltjejen kommer fortfarande och vill snutta på både mig och Lilla herrn ibland, 1 år är ju inte så gammalt så o måste säga det är trevligt veta att man inte är ensam när jäkelskapshumöret kommer framJag är ledsen om jag förstört din dag
Tur dom har tillfällen när de bara är söta
@MissFideli jag hade hört med den lokala veterinären. Det skadar ju inte att kolla med dem tänker jag.