Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ny på det här med renrasiga katter - vart ”behöver” eller ”bör” jag vara medlem? Vad är katternas motsvarighet till Svenska Kennelklubben?
Ny på det här med renrasiga katter - vart ”behöver” eller ”bör” jag vara medlem? Vad är katternas motsvarighet till Svenska Kennelklubben?
Regnar detFick precis världens utskällning. Lina kom in i rummet, satte sig och stirrade på mig, och började vråla. Vad har jag nu gjort?![]()
Regnar det![]()
![]()
JaUndrar om Megara är lite åskrädd? Hon låg och sov i fönstret och det började åska. Hon kom vandrade till mig och började gosa och tom spinna vilket hon aldrig gör. Underliga katt hon kan ligga under högtalarna när utomjordingar spränger Vita Huset och halva jorden i bitar utan att vicka på örat, men hon reagerar när det går in några i porten under fönstret och nu när det åskar.
Blir någon av era katter åskrädda?
Ja
Har utomjordingar sprängt Vita Huset![]()
Mina reagerar men blir inte direkt rädda. Är det rejäla åskskurar med blixtar så vill båda ligga nära och hänger efter mig, eller iaf ligga tätt intill varandra. Lättare åska så bryr de sig inte.Undrar om Megara är lite åskrädd? Hon låg och sov i fönstret och det började åska. Hon kom vandrade till mig och började gosa och tom spinna vilket hon aldrig gör. Underliga katt hon kan ligga under högtalarna när utomjordingar spränger Vita Huset och halva jorden i bitar utan att vicka på örat, men hon reagerar när det går in några i porten under fönstret och nu när det åskar.
Blir någon av era katter åskrädda?
Jag har haft katter som varit åskrädda och som då kommit och velat vara näraIndependence Day och liknande. Särskilt runt nyår kollade jag på Pacific Rim på hög volym för att att hon inte skulle skrämmas av raketerna. Nu blev det mycket få raketer och hon öppnade inte ens ögonen så jag genomled diverse krigs/science fiction/Action hela kvällen på hög volym för ingenting.
Mina högtalare står på hyllan ovanför hennes kattsäng så det vibrerar nästan när den är på högt.
Det tog ett tag för mina kollegor att inse att Tuva, Lina och Maggan inte var mina döttrar utan mina katterIdag fick jag frågan av en relativt ny kollega om det var barn eller katter jag pratade omJag pratar ganska mycket om katterna på jobbet
![]()